2Pac - The Prophet (2003)

Alternatieve titel: The Best of the Works...

Label: Death Row

1. What'z Ya Phone# * (5:09)

met Danny Boy

2. Only God Can Judge Me (4:56)

met Rappin' 4-Tay

3. Just Like Daddy (5:08)

met Outlawz

4. Me and My Girlfriend (5:10)
  5. Against All Odds (4:25)
  6. Tradin War Stories (5:28)

met C-Bo en Storm

7. Skandalouz (4:10)

met Nate Dogg

8. 2 of Amerkaz Most Wanted (4:06)

met Snoop Doggy Dogg

9. To Live and Die in L.A. (4:36)

met Outlawz

10. California Love (6:25)

met Dr. Dre en Roger Troutman

11. Pour Out a Little Liquor (3:31)
  12. Life of an Outlaw (4:57)

13. Krazy * (5:14)

met Bad Azz

14. All Eyez on Me (5:09)
  15. Wanted Dead or Alive (4:38)

met Snoop Doggy Dogg

16. Staring Through My Rear View (5:12)

met Outlawz

totale tijdsduur: 1:07:51 (1:18:14)
eazyfan
wel een album na zijn dood maar deze is ook een verzamel

avatar van Niek
Relax schreef:

Bush heeft zelf gezegt dat je je mening mag uiten over het bestuur.

Val je me daarmee bij of juist niet?

avatar van Yak
Yak
Berichten verplaatst naar 2Pac

Raekwon the chef
aardige verzamelaar maar ik luister liever naar originele pac albums toch maar een 3,0 omdat er extreem goede tracks op staan

Social_Mask
Ik vind verzamelaars echt geweldig. En dit zijn toch wel een aantal sterke nrs.

avatar van MMJ
MMJ
Je gaat me toch niet vertellen dat hier 8 maanden niemand heeft gereageerd? hoe dan ook het eerste en laatste nummer zijn voor mij de beste van deze verzamel cd. verder staan er (zoals all eyez on me en skandalouz) natuurlijk nog meer toppers van 2pac op. het was alleen dat ik allebij nummer 1 en 14 nog nooit gehoord had, daarna maakten zij gelijk een super indruk op mij.

4 sterren

avatar van P Jay
Beetje overbodige verzamelaar... Erg goede tracks, maar bij zo'n verzamelaars heb ik het steeds moeilijk veel sterren te geven. 4 *

avatar van Silky & Smooth
Alleen maar goede nummers, geen slecht nummer. Dat is (meestal) het voordeel van een verzamel.
Vroeger helemaal grijs gedraaid. Vooral de eerste 3 nummers kan ik wel dromen.'Just like daddy' is echt lekker nummertje.
Skandalouz is ook één van de beste tracks op dit album.
Gewoon goed album, verveelt geen moment!

avatar van Kill_illuminati
ik heb dit album ook al een heb ik de albums All Eyez On Me, Makaveli The Don Killuminati: The 7th day theory, Thug Life - Volume 1 al. Ik kocht dit des tijds met de andere twee verzamelaars van Snoop en Dre erbij. Het enige nummer wat ik nog niet had (wel kende) was de Staring Through My Rear View.

Een beetje een rare keuze van nummers vind ik het wel, want ik had namelijk hele andere nummers genomen. Maar hetzij zo, je hoort wel verschillende fase's van 2pac voorbij komen.

avatar van KILLERBEE99
Leuke verzamelaar van Death Row Records, hadden ze het maar bij deze + Greatest Hits uit 1998 gelaten.

Maarja alles van nu moet ik ook hebben

avatar van Silky & Smooth
Ik denk dat dit het eerste album is dat ik ooit kocht, destijds nog niet wetende dat het om een verzamelaar ging. Tevens ook mijn eerste kennismaking met 2Pac. Doordat het een 'Best of...' betreft is blijft het niveau constant torenhoog (ook al zijn het niet eens zijn allerbekendste werken). Dit is waarschijnlijk ook de reden dat hij zo'n sterke indruk op mij heeft gemaakt. Mede door de nostalgie blijft dit een fantastisch album!

avatar van Dead_Presidents
Goeie verzamel album