Chris Isaak - Best Of (2006)

Label: Reprise

1. San Francisco Days (3:00)
  2. Somebody's Crying (2:47)
  3. Wicked Game (4:47)
  4. Baby Did a Bad Bad Thing (2:56)
  5. Let Me Down Easy (4:06)
  6. Two Hearts (3:35)
  7. King Without a Castle (3:07)
  8. Only the Lonely (2:53)
  9. Speak of the Devil (3:30)
  10. Blue Spanish Sky (3:58)
  11. You Owe Me Some Kind of Love (3:48)
  12. Can't Do a Thing (To Stop Me) (3:38)
  13. Let's Have a Party (3:27)
  14. Dancin' (3:45)
  15. Blue Hotel (3:12)
  16. Please (3:37)
  17. I Want You to Want Me (3:21)
  18. Forever Blue [Acoustic] (2:37)
avatar van musicfriek
Het is wel een mooi overzicht van wat deze man gemaakt heeft. Hij heeft al jaren geen (in mijn ogen dan) fatsoenlijk album meer geleverd, dus gooien ze het (wederom) op een verzamelaar denk ik.

Twee nummers die hier niet op single zijn verschenen staan wel op dit album tot mijn grote vreugde nl.: San Francisco Days en Two Hearts. En laat laatstgenoemde nou net mijn favoriete nummer zijn van Chris Isaak

Ik mis wel een hit van hem die van mij niet had mogen ontbreken: Lie To Me. Al met al toch net 4* waard (eigenlijk meer 3,75).

Andere favo's van hem:

- This Love Will Last
- Waiting
- Funeral in the Rain
- Except the New Girl
- Pretty Girls Don't Cry
- Nothing's Changed

Edit: Heb dit bericht verplaatst aangezien album nu dubbel erop staat. Mijn fout, blijkbaar niet goed genoeg gekeken.