Agent Fresco - Destrier (2015)

IJsland
Label: Record

1. Let Them See Us (3:45)
  2. Dark Water (3:37)
  3. Pyre (3:34)
  4. Destrier (2:20)
  5. Wait for Me (4:00)
  6. Howls (3:03)
  7. The Autumn Red (4:48)
  8. Citadel (1:29)
  9. See Hell (4:24)
  10. Let Fall the Curtain (2:40)
  11. Bemoan (4:00)
  12. Angst (1:35)
  13. Death Rattle (4:56)
  14. Mono No Aware (7:03)
  15. Stillness * (4:25)
avatar van Sake
Wat een stel gepassioneerde mensen. Ik heb al aardig wat bands live mogen aanschouwen, maar ik heb zelden gezien dat een band zoveel plezier in hun eigen muziek heeft. Enkele nummers van dit album vallen daardoor nu ook beter op hun plaats, dus toch weer 4*, terwijl ik eerst neigde naar een halfje minder t.o.v. de voorganger. Geen radicaal nieuwe richting, maar gewoon opnieuw de vrijgevochten stijl van composeren en spelen zoals die in 'A long time listening' al neergezet werd. Wellicht dat deze formule bij een derde album zou kunnen gaan vervelen, maar dat is hier bij mij nog niet het geval.