Hilary Duff - Breathe In. Breathe Out. (2015)

Label: RCA

1. Sparks (3:05)
  2. My Kind (3:27)
  3. One in a Million (3:45)
  4. Confetti (3:49)
  5. Breathe In. Breathe Out. (3:33)
  6. Lies (3:36)
  7. Arms Around a Memory (3:16)
  8. Stay in Love (3:33)
  9. Brave Heart (3:33)
  10. Tattoo (3:28)
  11. Picture This (3:21)
  12. Night Like This (3:46)

met Kendall Schmidt

13. Belong * (3:35)
  14. Rebel Hearts * (3:19)
  15. Chasing the Sun * (2:42)
  16. All About You * (2:42)
  17. Outlaw * (3:04)
  18. Chasing the Sun [Dave Audé Remix] * (3:41)
avatar van Metalhead99
Welwelwel, dat is voor mij nog eens een bak jeugdsentiment. Duff speelde in aardig wat series/films in de tijd dat ik op de basisschool/vroege middelbare school zat. Nu dus na 8 jaar weer een nieuwe plaat.
Persoonlijk word ik niet bepaald enthousiast van "Sparks". Dat nummer is behoorlijk plat geproduceerd (iets wat men naar mijn mening in de huidige Pop/R&B scene veel te vaak doen).
Mede daardoor vind ik dat alles zo op elkaar gaat lijken.

avatar van Emile93
Ja gewoon een leuk popalbum, datje niet te vaak moet luisteren omdat het anders door gebrek aan variatie gaat vervelen. Maar af en toe dit album op de achtergrond opzetten kan zeker geen kwaad.
My Kind vind ik persoonlijk het leukst.

avatar van Style.Girl
Ik keek er al bijna een half jaar naar uit, maar het album kwam maar niet uit. Nu dus eindelijk!
En ik moet zeggen dat ik best wel blij ermee ben. Vond haar muziek altijd wel leuk, maar bevatte toch altijd wel een hoop tienermeisjes gehalte met een kinderachtige lading. Hier klinkt ze gelijk een stuk volwassener net als haar vorige album van ruim acht jaar geleden!

De nummers: My Kind, One in a Million en Tattoo vind ik tot nu toe het leukst!

Eigenlijk dacht ik dat Chasing the Sun en All About You de singles van het album zouden worden als aankondiging, maar het oorspronkelijk album is dus totaal anders geworden en de nummers zijn dus alleen als bonustracks bijgevoegd. Opzich iets positiefs, aangezien ik die twee nummers helemaal niet leuk vind. Dus had een totaal andere indruk van te voren, maar het is gelukkig positief uitgevallen.

Ga het album zeker nog wat beter beluisteren!

Ik ben op zoek naar de Japanse editie van dit album, omdat daar de nummers "All About You" en "Chasing the Sun" ook op staan. Wie kan mij hieraan helpen? Bvd!