Toontje Lager - Stiekem Dansen (1983)

Label: Sky (II)

1. Stiekem Gedanst (3:36)
  2. Morgen Misschien (3:51)
  3. Kiezen op Elkaar (3:54)
  4. De Deur Staat Altijd op 'n Kier (2:51)
  5. Zo Is Dat (3:50)
  6. Vorige Week (2:44)
  7. Zoveel Te Doen (4:41)
  8. Vroeg of Laat (4:43)
  9. Het Nut van Volle Maan (3:13)
  10. Amigo (3:43)
lennon schreef:
Dan is t ook geen toontje lager meer...

Toontje valser?

Hier in huis staat d'n Toon op dezelfde plank als de Doem-aars, de Dolletjes, Richenel en Spargo. En - niet te vergeten, TopPop Yeah, Ad Visser (Sobrietas).

Het eruit voortgekomen Captain Gumbo Captain Gumbo...Allons A Lafayette... - YouTube (gewoon dansen) heb ik wél meermalen live gezien

Toontje komt om zijn loontje.

Ze gaan weer toeren door Nederland, heb ik gehoord? Leuk! Ik vraag me alleen af met welke bezetting...

avatar van spoiler
Waverick schreef:

Alleen met zanger Erik Mesie. Heeft dus echt helemaal niets meer met Toontje Lager te maken. Gewoon een marketing praatje in de pers en waarschijnlijk zingt Mesie de liederen al jaren met dezelfde muzikanten, maar dan gewoon onder zijn eigen naam

Ja, beetje jammer..