Oleta Adams - Moving On (1995)

Soul / Pop
Label: Mercury

1. Never Knew Love (3:24)
  2. Once in a Lifetime (5:24)
  3. I Knew You When (4:20)
  4. You Need to Be Loved (4:41)
  5. Slow Motion (5:13)
  6. We Will Meet Again (4:47)
  7. This Is Real (5:02)
  8. Life Keeps Moving On (5:32)
  9. Love Begins at Home (4:51)
  10. If This Love Should Ever End (4:45)
  11. New Star (4:19)
  12. Rhythm of Life [Phil Coxon Edit] * (5:20)
  13. Never Knew Love [Phil Coxon Edit] * (4:07)
avatar van Reijersen
Het euvel aan Oleta's werk is dat ik de producties te poppy, te clean vind. Jammer, want deze dame heeft een dijk van een stem.

avatar van IntoMusic
Inderdaad is té clean een goed woord voor dit album. Jeetje wat jammer dat ze niet de weg weet te vinden zoals op haar debut. Toch een lekker album, alleen is dit een andere manier van beluisteren: gewoon als achtergrond.

Net zoals haar vorige album bevat deze ook wel weer een aantal echte Oleta's: I knew you when en We will meet again.

De 2 extra tracks zijn leuk, maar niet meer als een vuller te beschouwen.

avatar van Stekelnootje
En met deze cd ben ik afgehaakt als liefhebber van Oleta Adams. Haar eerste twee albums waren top en kwam haar stem met alle mogelijkheden goed tot z'n recht. Want wat kán ze veel. Jammer dat het dan zo af moet lopen ..........

avatar van Rinus
Aardig album, maar het mist de magie van de eerste twee albums. Ze heeft een prachtige stem, maar ze blijft wat te vaak in ballades hangen. Vind de twee bonus tracks wel goed. Ze brengen aan het eind wat tempo in het album.

1,5
Zoals Otto ooit zei in a Fish called Wanda: "Disappointed!"

avatar van Twinpeaks
Ook weer zo bloedeloos saai zonder enige progressie tov van haar debuut. Eerder gezegd hier , dijk van een stem maar materiaal wat nauwelijks onderscheidend is . Das jammer , want laat haar eens lekker los gaan en wie weet wat er tevoorschijn komt. ook deze 2 en halve ster.