Hawkwind - Space Ritual (1973)

Rock / Metal
Label: United Artists

1. Earth Calling / Born to Go (1:44)
  2. Born to Go (9:56)
  3. Down Through the Night (6:16)
  4. The Awakening (1:32)
  5. Lord of Light (7:21)
  6. Black Corridor (1:51)
  7. Space Is Deep (8:13)
  8. Electronic No. 1 (2:26)
  9. Orgone Accumulator (9:59)
  10. Upside Down (2:43)
  11. 10 Seconds of Forever (2:05)
  12. Brainstorm (9:20)
  13. 7 by 7 (6:11)
  14. Sonic Attack (2:54)
  15. Time We Left This World Today (5:47)
  16. Master of the Universe (7:37)
  17. Welcome to the Future (2:04)
  18. You Shouldn't Do That * (6:58)
  19. Master of the Universe * (7:23)
  20. Born to Go * (13:02)
totale tijdsduur: 1:27:59 (1:55:22)
buizen
Je kan wel horen waar/wanneer Lemmy een beetje fatsoenlijk bass heeft leren spelen, vooraleer ie met Motörhead de kar ging trekken.

avatar van hk01
Geweldig album!

avatar van liefkleinhertje
Dit is gewoon beter dan goed luister maar eens naar het gitaar geweld op Born To Go

ps Er is een boxje uit genaamd This Is Your Captain Speaking Your Captain Is Dead The Albums And Singles 1970-1974
Daarin zitten de eerste 4 studio albums ,The 1999 Party ,Space Ritual,een CD met alle A & B kanten van singles en als klap op de vuurpijl de Greasy Truckers Party (Dit is een 2CD opgenomen in Londen 13-2-72 die nog nooit eerder is uitgebracht voor zover ik weet, het bescheiden aantal live CD's van deze groep in acht nemend )

avatar van bennerd
Deze lag al lang op de luisterlijst. Eindelijk aan toegekomen en het maakt de verwachtingen helemaal waar. Dit is echt ontzettend vet.