Metallica - Live at Lollapalooza (2015)

Alternatieve titel: August 1, 2015

1 stem

Label: Blackened

1. Fuel (4:08)
  2. For Whom the Bell Tolls (4:15)
  3. Whereve I May Roam (6:57)
  4. King Nothing (5:55)
  5. Disposable Heroes (8:00)
  6. Kirk Solo (1:36)
  7. Welcome Home (Sanitarium (6:46)
  8. Cyanide (7:16)
  9. The Unforgiven (7:14)
  10. Sad but True (6:30)
  11. Bass Solo (1:32)
  12. One (8:10)
  13. Master of Puppets (8:47)
  14. Creeping Death (6:18)
  15. Kirk Solo (2:09)
  16. Fade to Black (7:48)
  17. Seek and Destroy (7:52)
  18. Whiskey in the Jar (7:11)
  19. Am I Evil? (4:58)
  20. Nothing Else Matters (5:55)
  21. Enter Sandman (7:40)
avatar van gigage
Is alleen via de bands website te krijgen toch? (net als tig andere live shows)

avatar van Metalhead99
gigage schreef:
Is alleen via de bands website te krijgen toch? (net als tig andere live shows)

Ja, ze hebben de laatste jaren zo goed als al hun concerten opgenomen lijkt het wel.

avatar van gigage
Zet ze effe allemaal erbij dan (geintje)

avatar van haythijs
Metalhead99 schreef:

Sterker nog, volgens mij allemaal. Dit bieden ze gewoon te koop aan trouwens, je kan het dan via hun officiele website downloaden. En volgens mij doen ze dit al jaren.
Destijds in 2006 voor het laatst geweest in Arhem en toen kon ik kort daarna het optreden downloaden ( ik dacht dat het 10 dollar kostte toen) het voorbeeld was Pear jam, dat bood ook elk optreden te koop aan mede om zo de illegale bootleghandel tegen te gaan. Zo creëer je uiteraard ook weer een nieuwe markt ( zeker in dit tijdperk met nieuwgroepen, torrents etc) , maar dan temminste wel 1 met goede opnamekwaliteit.