Little Mix - Get Weird (2015)

Pop / R&B
Label: Simco

1. Black Magic (3:31)
  2. Love Me Like You (3:17)
  3. Weird People (3:31)
  4. Secret Love Song (4:09)

met Jason Derulo

5. Hair (3:29)

met Sean Paul

6. Grown (2:36)
  7. I Love You (4:09)
  8. OMG (3:23)
  9. Lightning (5:12)
  10. A.D.I.D.A.S. (3:22)
  11. Love Me or Leave Me (3:26)
  12. The End (2:12)
  13. I Won't * (3:17)
  14. Secret Love Song, Pt. II * (4:26)
  15. Clued Up * (4:06)
  16. The Beginning * (1:33)
avatar van Ploppesteksel
Black Magic is vergeleken met Salute of Move van het vorige album nogal plat en oninteressant. Hopelijk staan er ook wat experimentelere popnummers op de plaat.

avatar van Arrie
Hair is iets interessanter, maar inderdaad, ik vrees dat we geen toffe dingen als Move of Salute kunnen verwachten.

avatar van Ploppesteksel
Love Me Like You is echt afgrijselijk Cliché na cliché. Hair is net wat leuker, maar mist toch ook de edgy kantjes van Move en Salute. Nuja, op die twee na was dat album niet veel soeps... Mijn verwachtingen waren door die twee ijzersterke singles waarschijnlijk te hoog gespannen.

avatar van Poeha
Love Me Like You net voor het eerst gehoord. Vind het zeker geen onaardig nummer. Beetje 50's/60's sfeertje. Beach Boys komt ook ergens in me op (sorry)

avatar van Arrie
Ik moet ook heel erg aan de late 50s en vroege 60s denken, maar dan vooral aan de meidengroepjes van toen (Ronettes enzo).

avatar van NewYorkCityLight
Wel een beetje vroeg om nu al een kerstnummer uit te brengen (en dan heb ik het over de nieuwe single 'Love Me Like You').

avatar van Emile93
Wat zijn jullie allemaal negatief. Ik vind de nummers die tot nu toe bekend zijn allemaal heeeeeeerlijk klinken en verheug me dan ook enorm op het album!

avatar van Emile93
WAT EEN FANTASTISCH ALBUM!!! Beste van alle 3 tot nu toe!!!! Heerlijke nummers en een mooie afwisseling tussen uptemponummers en ballads! Heerlijk! Blij dat ik de deluxe-versie heb gekocht overigens, want de bonustracks zijn ook erg lekker!

Favoriet nummer op dit moment (kan nog veranderen natuurlijk): Secret Love Song (ft. Jason Derulo) maar ook Secret Love Song (pt.II) (alleen door Little Mix gezongen en een andere instrumentatie.
Allebei bezorgen ze me kippenvel.

avatar van Silves Elisa SC
Ik ben het helemaal eens met Emile93 wat betreft het beste album tot nu toe! Ik vind geen één liedje slecht en ze zijn echt goed geëvolueerd! Als je het album echt niet goed vind, ligt dat volgens mij wel inderdaad aan je verwachtingen. Ook vind ik Hair beter dan Salute of Move en Secret Love Song beter dan deze 3 vorigen. De bonus tracks zijn inderdaad ook geweldig zoals Clued Up. In dit liedje zingen ze zo mooi en samen. Acapella klinken ze natuurlijk altijd goed! Love Me Or Leave Me is zo'n hoog niveau! Je moet het maar doen, zo juist en hoog zingen! Het liedje heeft ook een prachtige structuur en goed ritme.
Ik vind wel dat de tweede versie van Secret Love Song minder goed is als de eerste maar slecht is hij ook niet. Ik wil ten slotte nog even zeggen: Heb een beetje respect voor deze groep!

avatar van Style.Girl
Het tweede album die ik al vrij lang geleden heb geluisterd van Little Mix! Ik heb het opnieuw geluisterd, omdat ik nog geen beoordeling had gegeven en ik alle albums van ze ga luisteren. Op dit album en Salute na heb ik niks van ze gehoord (op misschien een paar singles na). Daarom leuk om ze met elkaar te vergelijken. Ik moet zeggen dat ik dit album erg goed vind! Misschien ietsjes beter dan Salute. Alle nummers herkende ik eigenlijk nog. Ik vind vooral Hair, Black Magic, Love me Like You, Secret Love Song 1/2, Lightning, A.D.I.D.A.S, Love Me or Leave Me en The Beginning erg goed. De harmonieën zijn erg goed. Eigenlijk geen enkel nummer is slecht op dit album. Dus tot nu toe hun beste album!