Mac Miller - GO:OD AM (2015)

Label: Warner Bros.

met Miguel

8. Clubhouse (3:00)
  9. In the Bag (4:35)
  10. Break the Law (3:15)
  11. Perfect Circle / God Speed (7:55)
  12. When in Rome (3:43)

16. Jump (4:39)
  17. The Festival (4:38)

met Little Dragon

avatar van FelipeGutiérrez
Rush Hour is lekker, verdomme.

avatar van equalsthree
Klinkt goed! Ben benieuwd of het een groeier is of dat hij gaat vervelen.

avatar van overmars89
Over het geheel toch minder dan WMWTSO. Hoewel er bijna geen zwakke track tussen zit, komt Mac voor mij soms een tikkeltje ongeïnteresseerd over. De producties zijn allemaal best hard, maar toch vind ik het zweverige van WMWTSO beter uit de verf komen.

Hoogtepunten zijn: Brand Name, 100 Grandkids, Perfect Circle, In The Bag, Weekend & The Festival.

avatar van carero
Break The Law is geschreven door Q, of was die tweet van hem een grap?

Edit: Nou vrij snel achtergekomen dat het een grap is

avatar van Anne Maaike
Deze is weer fijn hoor. Mac Miller trekt de lijn van WMWTSO mooi door.

Een 7.3 van pitchfork. Meh. Ik lees en hoor voor mijn gevoel veel te weinig goede dingen over dit album, vind 't echt een fantastische plaat.

avatar van alexander-r
Ook een heel goed album van Mac. Zet deze nog wel vaak op. Nummers als Rush Hour, Break the Law en ROS blijven geregeld geluisterd worden. The Festival vind ik daarnaast zo'n waanzinnige concepttrack, heel gaaf. Mooie productie daarop ook.
Niet zo goed als Swimming, maar komt in de buurt.