AC/DC - High Voltage (1975)

Australiƫ
Label: Albert

1. Baby, Please Don't Go (4:40)
  2. She's Got Balls (4:51)
  3. Little Lover (5:37)
  4. Stick Around (4:44)
  5. Soul Stripper (6:23)
  6. You Ain't Got a Hold on Me (3:30)
  7. Love Song (4:02)
  8. Show Business (4:43)
avatar van Rudi S
Ach dan is er altijd de stalink nog, ik heb uit 1976 ook nog een peel sessions opname.
Die stalink is denk ik van de bbc radio 1 opnames

avatar van iggy
Daar ben ik nu dus naar aan het luisteren ha.
Thanks Stalin!

Ik heb ooit de boombox met al het orginele werk uit australie gekocht in 1996 dit album luisterde ik nooit toch eens een beurt gegeven vroeger vond ik het niks maar het is toch een lekker album niet de ac dc zoals het later zou gaan klinken maar zeer zeker niet slecht dit album vind ik beter klinken als het laatste werk rock or bust

avatar van Larzz
Heb eindelijk deze LP te pakken gekregen. Australische LP versie via een Poolse Discogs verkoper. Mooi. Goede staat. Heerlijk om te draaien.

avatar van ZAP!
Lekker debuut! Dikke acht.

Let op: er is een 2024 special vinyl tour release, samen met die andere Australische release T.N.T., die ik gisteren heb gekocht in Gelsenkirchen: Just a moment... - discogs.com

Gekocht in de pop-up AC/DC store/bar the High Voltage Dive Bar: Dive Bar - AC/DC Official Site - acdc.com

Komt er ook tijdens de tour in Sevilla, München, London en Parijs. Mocht je deze Australische LP's ook willen hebben voor 27 euro.