Armin van Buuren - Embrace (2015)

Dance

4. Make It Right (5:41)

met Angel Taylor

5. Face of Summer (6:38)

met Sarah deCourcy

6. Heading Up High (3:52)

met Kensington

7. Gotta Be Love (6:41)

met Lyrica Anderson

8. Hands to Heaven (6:00)

met Rock Mafia

9. Caught in the Slipstream (5:07)

met BullySongs

10. Embargo (5:19)
  11. Freefall (3:19)

met BullySongs

12. Indestructible (3:16)

met DBX

13. Old Skool (3:56)
  14. Off the Hook (5:44)
  15. Looking for Your Name (4:53)

met Gavin DeGraw

avatar van Thorgal
flinke tegenvaller tov Intense. Bevat weinig tot geen hoogtepunten. Zou volgens Armin 2 jaar bloed, zweet en tranen hebben gekost. Die uitspraak gaf me al weinig vertrouwen.

avatar van Arrie
Bloed, zweet en tranen? Ik geloof er niks van. De singles klinken alsof ie ze in een half uur in elkaar geflanst heeft. Gewoon oo de automatische piloot.

avatar van Thorgal
Dat zei hij dus bij Umberto Tan. En aangezien zijn vriendin erbij zat en hij zijn studio thuis heeft neem ik aan dat hij niet zit te jokken

avatar van NewYorkCityLight
'Old Skool'

1,5
Wow, wat een tegenvaller. Te veel poppy muziek. Armin maakt zijn beste muziek tegenwoordig onder een alias, zoals Gaia en Rising Star. Hij kan het dus echt nog wel. Nummer met Eric Vloeimans vind ik trouwens wel mooi.