B.E.D. - Geheimen (1996)

13. Geheimen
  14. Voor Jou
1000 Jaar

0,5
te zielig voor woorden,typisch geval van een eendagvlieg

avatar van Kos
Kos
Die dag heb ik gelukkig gemist.

ik ben blij voor je kos

Lijkt wel op zo'n reclamecampagne ' drank maakt meer kapot dan je lief is'

0,5
heb je deze muziek weleens gehoord stevie???

Neen....maar ik prijs me gelukkig daarvoor. Die hoes spreekt b(r)oekdelen!

avatar van Jordy
monique schreef:
te zielig voor woorden

ho ho... we hebben het hier wel over een TV-CD he!

0,5
TV-CD lekker geflopt zul je bedoelen

avatar van psychonaatje
Volgens mij waren Welles en 1000 Jaar behoorlijke hits.

Edit: valt mee, nummer 20 en 30.

De titel 1000 jaar slaat waarschijnlijk op de tijd die je nodig hebt om dit drama te verwerken.

kleine hitjes dus maar het hele album is geflopt

monique schreef:
kleine hitjes dus maar het hele album is geflopt

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar die sterren tussen de letters van de naam, dat heeft N*E*R*D mooi van ze gejat. Dus ze zijn toch een beetje pioniers.

Maar wat betekend B.E.D dan eigenlijk?

Black eyed dorks?

Bé, Ed en Dirk?

avatar van psychonaatje
Nee, ze heten Gerald, Alain en Ricardo.

avatar van starbright boy
Een van de succesvollere projectjes van Bolland en Bolland in de jaren '90. In die tijd werden ze vaak als experts van popualire top 40 muziek aangehaald in Tv programma's enzo, terwijl bijna alles wat ze in die tijd deden commercieel grandioos mislukte. Vrij lachwekkend.

Stock Aitken en Waterman wannabe's dus, die hadden eigenlijk wel succes, maar hun muziekjes waren altijd hetzelfde....Rick Astley en andere gladde jongens!Brrr!

Toine Rorije
Ik moet bij hen altijd aan Tongzoen van de Vliegende Panters denken. Maar eigenlijk waren hun eigen nummers nog lachwekkender.

avatar van lebowski
Ach het mag je smaak niet zijn jongens, maar de heren B&B hebben voor NL begrippen natuurlijk een grote carrière en een stevige cv opgebouwd. Nummers voor Falco (nummer 1 in GB en USA) geschreven, voor Status Quo. Lachwekkend, wannabe's

Al maar goed dat Status quo zo serieus genomen dient te worden

avatar van andré
lebowski schreef:
Ach het mag je smaak niet zijn jongens, maar de heren B&B hebben voor NL begrippen natuurlijk een grote carrière en een stevige cv opgebouwd. Nummers voor Falco geschreven, voor Status Quo. Lachwekkend, wannabe's

Status Quo? Falco? Stevige cv? Status Quo en Falco zijn altijd de enige namen die met B&B in verband worden gebracht; een stel ouwe foute rockers en een maffe Oostenrijker! Laat me niet lachen zeg! Die B&B zijn gewoon de Jut & Jul van de Nederlandse Pophistorie Die paar hits over de grenzen veranderen daar weinig aan hoor...

edit: tja voor NL begrippen....heb je mss wel een punt

avatar van starbright boy
Dat nummer van Status Quo hebben ze niet voor hen geschreven, maar hebben ze zelf in de jaren 70 opgenomen. Status Quo heeft het gewoon gecoverd. Vind ik bepaald geen verdienste. Dat geldt net zo goed voor nummers van Vader Abraham om maar eens iemand te noemen.

B&B hebben hun internationale naam enkel te danken aan die wereldhit van Falco (en een heel klein beetje aan een ander hitje van Samantha Fox). Dat was een mooi moment, maar zowat alles wat ze daarna deden mislukte. Zo vaak dat het pijnlijk werd. En lachwekkend was vooral het herhaaldelijk aanhalen van B&B als experts van top 40-pop in de jaren 90 terwijl het ze zelden nog lukte om te scoren.

Welk nummer was dat dan wel van Status quo?

In the Army Now.

avatar van lebowski
Dat weet ik wel, ik bedoel ook niet dat we hier met onvergetelijke rock & rollhelden te maken hebben, maar snap enkel en alleen niet waarom er zo denigrerend over de heren gedaan moet worden. Es todo. Y basta.

avatar van andré
starbright boy schreef:

Dat is ook precies de reden waarom ik ze een beetje (nogal) onuitstaanbaar vind. Sorry dat dat bij jou verkeerd viel lebowksi

avatar van lebowski
Ach ik ben er alweer overheen

avatar van ForgottenSon
Voor Jou (Ik spring van de hoogste berg) was toch wel een grote hit?

En 1000 jaar luister ik nog regelmatig, gewoon een goed lied van Nederlandse bodem.

avatar van RogerV
0,5
Bolland en Bolland probeerden een Nederlandstalige Boyband te lanceren en dat mislukte gigantisch. Een paar kleine hitjes en meer niet.

Dat kwam natuurlijk ook doordat de teksten zo stompzinnig waren dat zelfs de doelgroep het niet slikte. Te goedkoop en slecht.

En jongens die roepen dat ze van de hoogste berg springen voor een of andere griet zijn natuurlijk vooral lachwekkend.

avatar van Sjaan
Pffffff tenen