The Wainwright Sisters - Songs in the Dark (2015)

Canada / Verenigde Staten
Folk
Label: MapleMusic

1. Prairie Lullaby (3:27)
  2. Hobo's Lullaby (2:51)
  3. El Condor Pasa (3:52)
  4. Lullaby (2:25)
  5. Lullaby for a Doll (4:04)
  6. Runs in the Family (3:04)
  7. Baby Rocking Medley (4:03)
  8. Screaming Issue (4:43)
  9. Long Lankin (3:09)
  10. Our Mother the Mountain (3:25)
  11. End of the Rainbow (3:38)
  12. Dusty Skies (2:48)
  13. All the Pretty Little Horses (1:55)
  14. Russian Lullaby (1:34)
  15. Do You Love an Apple (2:18)
  16. Go Tell Aunt Rhody (1:58)
avatar van Gladius
nou, niemand hier iets over te zeggen? Lucy ken ik eigenlijk nog helemaal niet, maar aan dit nummer te horen, heeft ze een prachtige stem.
Iets voor jou, erwinz? =)

avatar van Joshua68
Nou vooruit dan..
Folksongs, traditionals en vooral een aantal lullabies. Prachtig gezongen door de halfzusjes Wainwright. De hemelse stem van Lucy Roche, de iets minder gepolijste stem van Martha. Ze doen een aantal nummers van hun ouders (vader Loudon Wainwright, moeders Kate McGarrigle en Suzzy Roche) maar ook mooie covers van Richard Thompson (End of the Rainbow) en Townes van Zandt (Our Mother the Mountain). Prachtige harmonie-zang!

avatar van erwinz
Mooie zang, maar het blijft bij mij niet echt hangen. Dit in tegenstelling tot de soloplaat van Lucy.

avatar van PaulKemp48
Deze dames hebben duidelijk het muzikale DNA van hun ouders meegekregen!
Echt een top-album waarbij kant C mij nog het meest aanspreekt!
Hoop op een opvolger waarvan ik zeker weet dat ik deze blind kan aanschaffen!