Redman - Mudface (2015)

Label: Gilla House

1. Dr. Trevis [Intro] (0:50)

met Josh Gannet

2. Wus Really Hood (1:27)
  3. Beastin' (MCA) (2:32)
  4. Gettin' Inside (3:19)
  5. Muddy Island [Skit] (0:58)
  6. Nigga Like Me (2:28)
  7. Dopeman (2:37)

met Stressmatic

8. Let It Go (3:18)
  9. Bars (3:15)
  10. High 2 Come Down (3:28)
  11. Won't Be Fiendin (3:44)
  12. Undeniable (3:16)

met Runt Dawg en Ready Roc

13. Go Hard (3:01)
avatar van Harderwiek
What happened to Muddy Waters 2?

Ben hier toch wel stiekem benieuwd naar, hoewel de verwachtingen erg laag zijn, helemaal na Reggie. We zullen zien...

avatar van ThingMan
Ik verwacht hier ook niet veel van. Dopeman is redelijk. Zou dit een voorproefje zijn op iets anders? Geen track met Meth. Ben benieuwd wat Redman ervan gemaakt heeft.

avatar van nedbed
Geloof dat dit inderdaad een voorproefje is. Muddy Waters 2 komt later.

avatar van MJ_DA_MAN
nedbed schreef:
Geloof dat dit inderdaad een voorproefje is. Muddy Waters 2 komt later.
Klopt idd. Vergelijkbaar met The Meth Lab van Method Man (die uitkwam als voorproefje/warmhoudertje voor Crystal Meth).

avatar van Dirruk
The only newer-sounding beat on that album is from Jahlil Beats. It has the high hat in there but it’s hard.

You can see from listening to the album that it was easy, fun, I went against the grain, no producers gave me no new-sounding beats.

Interview

Dit stelt me toch wel gerust.

avatar van Silky & Smooth
Als ik Mudface naast Meth Lab leg zou ik toch voor deze tape kiezen. De altijd energieke Redman blijft een plezierige rapper om naar te luisteren en zo ook hier. Lekkere, frisse raps met leuke beats (al zijn ze soms behoorlijk corny).

avatar van DarkoMarco
Nigga like me net gekeken, klonk alast goed! Natuurlijk de rest nog checken.

avatar van bennerd
Zonde dat in dit mixtape-tijdperk er nog zaken als dit plaatje (wat in alles lijkt op een mixtape) niet gratis aangeboden worden. Vanuit winstperspectief begrijpelijk, maar zonde.

Al is dit wel een stuk beter dan The Meth Lab. Redman heerst.