C.P.O. - To Hell and Black (1990)

Label: Capitol

1. Ballad of a Menace (4:36)

met MC Ren

2. C.P.OSIS (3:15)
  3. Ren's Rhythm (3:32)
  4. Flow to the Rhythm (3:07)
  5. The Wall (4:53)
  6. Homicide (4:44)
  7. Somethin' Like Dis (3:37)
  8. The Movement (3:20)
  9. This Beat Is Funky (3:53)
  10. Gangsta Melody (3:13)
eazyfan
man dat verhaal van DJ Train's dood is zo erg .wel zeer goeie productie van die kerel op deze cd en de raps van MC Ren zijn ook wel van de bovenste plank.(RIP DJ Train)

Ballad of a Menace .

avatar van thomzi50
Wat is dat verhaal dan, van DJ Train?

Kos
Zo tof om die video van Ballad of a Menace terug te zien, vond ik echt te gek vroeger. 'Ren records' .

avatar van T.O.
Die nummers zijn geproduceerd door Ren zelf, niet slecht

thomzi50 schreef:
Wat is dat verhaal dan, van DJ Train?
Zijn huis stond in brand, ergens in de nacht dacht ik, zijn vrouw en Train zelf waren uit hun huis ontsnapt, DJ Train dacht dat zijn zoon nog in dat brandend huis zat, dus hij ging zonder te twijfelen dat huis in, zijn zoon was al ontsnapt, Train vond hem dus nergens en stikte in dat huis. Dat verhaal las ik ergens. Erg Triestig, voor zo'n man kan ik alleen maar respect opbrengen. R.I.P. DJ Train

Relax
Respect voor de man die zijn leven gaf voor zijn zoon die eigenlijk al gevlugd was.
Maar is CPO DJ Train of is DJ Train zijn producer of wat ??

eazyfan
DJ Train is de producer dacht ik gewoon.

avatar van donmarko22
Net nog eens geluisterd. Vond Homicide vroeger het beste nummer....nu nog steeds. Krijgt van mij een magere 3. Geen topper.

Boss Hogg gisteren overleden