Diddy - MMM (2015)

7. All or Nothing (3:08)

met French Montana en Wiz Khalifa

8. Workin' (4:20)

met Big Sean en Travi$ Scott

9. Happily Ever After (0:43)
  10. You Could Be My Lover (4:35)

met Gizzle en Ty Dolla $ign

11. Uptown (0:35)

met Brucie B

12. Money Ain't a Problem (3:53)

met French Montana

13. Blow a Check (4:20)

met French Montana en Zoey Dollaz

avatar van TheLegacy
Ik heb gehoord dat dit heel redelijk moet zijn! Sowieso grote speler die Puff, hier gaan we eens lekker voor zitten.

avatar van Holla
Puff dropt een aardig tapeje idd

KanyeWestGOOD
Tot auction schrok ik echt behoorlijk...ik dacht damn Diddy ik ga hier heel lekker op! Auction en MMM word ik dan weer niet zo blij van.

Daarna nog wel een paar harde bangers en Workin natuurlijk die super dope is.

Zeker niet slecht dit..tenminste had lage verwachtingen en die zijn in iedergeval wel overtroffen

avatar van TheLegacy
Auction word je niet blij van? Zonder twijfel één van de hardste tracks van deze tape. Classic Bad Boy sound -althans een goede poging tot- als je het mij vraagt.

KanyeWestGOOD
Vreselijke track echt veel en veel te druk voor mij persoonlijk. Kan wel begrijpen dat iemand anders die dope vind maar ik voel het niet.

Doe mij maar gewoon een apollo brown kinda beat

avatar van Silky & Smooth
Ik ben het met je eens. Tot Auction is dit album verrassend goed, maar daarna kakt het keihard in. Workin' is nog een leuke track, maar ik had liever gezien dat Diddy het niveau van de eerste paar tracks had doorgetrokken.

avatar van Holla
Grappig dat mijn favorieten Workin, You could be my lover en All or Nothing zijn, tracks die allemaal na dat eerste stuk komen wat jullie erg goed vinden.

avatar van Silky & Smooth
Diddy verrast mij met zijn stijl van rappen op de eerste paar nummers. Hij klinkt hongerig en rauw. Op de rest doet hij precies wat ik verwacht van hem, wat niet bepaald positief is.

avatar van ThingMan
Ben benieuwd naar Diddy's album. Het nummer Get Loose staat er niet op zo te zien. Is maar goed ook. Vond dat helemaal niks. Misschien dat ik deze plaat vanavond laat nog ff ga luisteren.

avatar van Joe D
Finna Get Loose staat waarschijnlijk op zijn album, No Way Out 2, waar deze mixtape een opwarmertje voor is.

avatar van mauricez
Hoor ik nou Darkside op "Help Me"?

avatar van Kos
Kos
TheLegacy schreef:

Exact, juist 1 van de beste tracks. Ik word dan weer niet blij van al die bekende samples met Concierto de Aranjuez als dieptepunt.

avatar van thomzi50
Lekker album hoor. Met de beste cover van het jaar.