Night Beats - Who Sold My Generation (2016)

Label: Heavenly

1. Celebration #1 (4:30)
  2. Power Child (3:23)
  3. Right / Wrong (2:48)
  4. No Cops (3:11)
  5. Porque Mañana (3:26)
  6. Sunday Mourning (4:11)
  7. Shangri Lah (3:31)
  8. Burn to Breathe (3:27)
  9. Bad Love (3:10)
  10. Last Train to Jordan (4:31)
  11. Turn the Lights (2:39)
  12. Egypt Berry (5:22)
avatar van Noere
Psychedelische rock die associaties oproept met dingen die een jaar of 50 geleden op het nuggets label werden uitgebracht. Dergelijke bandjes zijn er vandaag de dag genoeg te vinden, en Night Beats is voor mij een van de betere uit die garagerock stal. Sunday Mourning draai ik al een paar weken helemaal stuk en noem ik even een van de lekkerste plaatjes van 2015. Dit belooft wat te worden, liefhebbers van onder meer The Black Angels, houd dit in de gaten!

avatar van mr-mucho
Dit gaat een heel vet plaatje worden. Eerste nummers zijn veelbelovend. Psychedelische garage rock van de bovenste plank.

avatar van Linius
Ach, als de vorige platen enige indicatie zijn zit het sowieso wel snor met deze. Ik kijk er naar uit.