Greg Lake & Geoff Downes - Ride the Tiger (2015)

Label: Manticore

1. Money Talks (3:34)
  2. Love Under Fire (5:21)
  3. Affairs of the Heart (4:04)
  4. Street War (5:25)
  5. Check It Out (4:41)
  6. Blue Light (4:00)
  7. Love Under Fire [Alternate Mix] (4:56)
avatar van Supersid
Hele happen ELP gerecycleerd, vooral opener Money Talks (Black Moon). Je kan Greg Lake zijnde ook niet van "C'est la vie" gaan verkondigen zonder ideeënarmoede te insinueren... (we zijn dan nog maar aan het tweede nummer). Bij het derde nummer heb je dan door dat dat best wel eens het concept kan zijn, maar wat is het zinloos en slecht uitgevoerd. Alweer uit "Black Moon (het album)", trouwens... Niet goed hoor. Qua Noorden kwijt zijn kan dit best tellen, maar beslist U vooral zelf.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
Supersid schreef:
Hele happen ELP gerecycleerd
Kennelijk heeft dit materiaal 25 jaar op de plank gelegen voor het aan de cd toevertrouwd werd. Dit zijn dus de oorspronkelijke versies van de nummers die later op albums van Asia (Aqua, #2) en Emerson, Lake & Palmer (Black Moon, #3 en In the Hot Seat, #4) zouden terechtkomen. Of het daar beter van wordt? Mwah...