Beneficence - Basement Chemistry (2016)

Label: Ill Adrenaline

1. Intro (2:02)
  2. EZ as 1-2 (2:52)
  3. Digital Warfare (3:43)

met Inspectah Deck

4. Anyway It Goes (4:22)

met MC Eiht

5. Wranglers & Asics (2:59)
  6. Smooth Hardcore (4:19)

met A.G.

7. Vibrate the Streets (2:58)
  8. Maui Vacation (2:53)
  9. Against the Grain (3:26)
  10. Forever More (3:30)
  11. When the Sun Comes (4:15)

met Masta Ace

12. Ghetto Music Rap (We Doin' It) (3:23)
  13. Blast This $hit! (3:54)

met El da Sensei

14. Each One Teach One (3:58)

met Estee Nack

15. We Got That! (3:40)
  16. Masters of the Class (2:51)

met Chubb Rock

17. Manuscripts (3:27)

met MindsOne

18. The Heart (3:22)
  19. Make It Hot [Jingle Jangle 2.0] (4:53)

met The Legion en Dres

avatar van LarsHiphop
Niet verkeerd dit. Chille oldschool producties (van o.a. KON Sci, Confidence, Da Beatminerz en L'Orange) + Beneficence als mc + een aantal mooie featurings = een prima album! Wat mij betreft 4*

avatar van T.O.
Weet niet meer hoe deze plaat op mijn netvlies kwam, maar zeer aardig. Ik luister weinig recente hiphop, maar dit klinkt een beetje als hoe ze in de jaren '00 het geluid van de jaren '90 wilden kopiëren, if that makes sense...wat dat betreft een tijdloos album dus zou je kunnen zeggen. En de gastartiesten passen precies in dat plaatje uiteraard.