Main Source - Fuck What You Think (1994)

Label: Wild Pitch

1. Diary of the Hitman (5:23)
  2. Only the Real Survive (3:31)
  3. What You Need (4:16)
  4. Merrick Boulevard (3:27)
  5. Down Low (3:36)
  6. Intermission (1:56)
  7. Where We're Coming From (3:23)
  8. Hellavision (4:00)
  9. Fuck What You Think (4:38)

met Shaqueen

10. Set It Off (4:41)

met Jadakiss, Lotto, Shaqueen en Sheek Louch

11. Scratch & Cut '94 (2:06)
avatar van FunkyMonk
What you need is the source! Enige track die ik hiervan ken.

EPMD
best wel een lekker album... enige nadeel is dat de nieuwe mc hier niet zo goed is als the one and only ''Large Pro''...

de beats zijn van classic-status wat mij betreft... o ja, nog een nadeel: hij is niet meer leverbaar, dus als iemand deze niet meer hoeft: IK WIL EM WEL!!!!

raffael77
Dit is met Mikey D maar wel goed. Luister zijn eerdere werk met te vroeg overleden maat Paul C. Album heet:

Mikey D & The L.A. Posse - Better Late Than Never

avatar van Boris91
Ik vind deze steeds vetter worden, grote kans dat dit pareltje 4 sterren gaat krijgen.

jorisje123456
only the real survive- wow, wat een nummer

avatar van P Jay
Mickey D heeft een erg aangename stem en dito flow. Echt genieten. De beats zijn heerlijk uitgevoerde boom bap beats met leuke samples die perfect bij elkaar passen en een typisch midnineties-sfeertje creëren. Gewoon een tof albumpje kortom. Dikke 4*

avatar van MAS
MAS
Ik vind dit toch stukken minder als Breaking Atoms misschien moet ik er even inkomen maar ik vind het tot nu toe best saai.

avatar van Kos
Kos
Deze wil ik ook .

avatar van Outblasty
Wat een geniale openingstrack zeg ! Ben nu zeker wel benieuwd naar de rest van dit album.

avatar van MAS
MAS
Vaak ben ik een beetje huiverig voor het luisteren naar opvolgers van klassiekers omdat het vaak toch een teleurstelling wordt. Bij Main Source heeft het nog langer geduurd omdat hun op dit album een andere rapper hebben. Deze vind ik ook een stuk minder dan zijn voorganger. Het is best een degelijk album maar ik ben blij dat ze hierna geen albums meer hebben uitgebracht.

Inderdaad wel een lekker album maar toch een stuk minder dan Breaking Atoms.
Ik mis de heerlijke laid back flow van Large Pro, maar ook Mickey D vind ik niet verkeerd klinken.
Favoriete nummers zijn What You Need en Only the Real Survive heerlijke hiphop!
Ik geef het een 4.0

Rene1979
Gewoon een Classic ook van deze combo, de beats zijn perfect en Mikey D vind ik persoonlijk erg goed. Large Pro wordt dan wel gemist maar dit is de perfecte opvolger

avatar van T.O.
Die sample van What You Need kwam mij zo bekend voor....is dezelfde als in Madonna's Human Nature.