Daft Punk - Human After All: Remixes (2006)

Frankrijk
Dance
Label: Virgin

1. Robot Rock [Soulwax Remix] (6:31)
  2. Human After All [SebastiAn Remix] (4:48)
  3. Technologic [Peaches "No Logic" Remix] (4:38)
  4. The Brainwasher [Erol Alkan's Horrorhouse Dub] (6:05)
  5. The Prime Time of Your Life [Para One Remix] (3:52)
  6. Human After All [Guy-Man After All Justice Remix] (4:01)
  7. Technologic [Digitalism's Highway to Paris Remix] (6:01)
  8. Human After All [Alter Ego Remix] (9:26)
  9. Technologic [Vitalic Remix] (5:27)
  10. Robot Rock (Daft Punk Maximum Overdrive) (5:54)
avatar van -Brent-
help ik kan niet kiezen tussen 3,5 en 4

avatar van luc011190
Hier ben ik behoorlijk benieuwd naar. Klinkt toch allemaal lekker naar het betere distortie-werk, wat in 2006 inneens zo hip werd.
Er zijn ook erg vette artiesten uitgekozen als remixers, die Vitalicremix is echt heel erg woest.
Maareens achteraan gaan

avatar van Opschuiven
Heerlijke cd! Ik durf zelfs te zeggen dat ik dit album meerdere malen beter vind dan de originele nummers! Als je de Justice remix en de SebastiAn remix hoort van Human After All kan het origineel in de prullenmand verdwijnen. In tegendeel van het origineel dat ik na een week alweer vergeten ben is dit een jaar na dato nog steeds een geweldige cd: 5*!

avatar van Shinobi
Lekker remixes zijn hierop afgeleverd door de verscheidene artiesten, enige minpunt vind ik dat 'ie alleen in Japan is uitgebracht. Die Japanners hebben ook altijd geluk met exclusieve tracks enz.
Gelukkig heb ik 'm op een andere manier op cd.
Waar je trouwens echt niet naar moet luisteren is die Maximum Overdrive remix van Robot Rock.

Ik geef 'm 4 sterren.

avatar van Reijersen
Het album Human After All deed me niet zo heel veel na Homework en Discovery, dus voor dit remix album was ik dan ook een beetje angstig. Het valt uiteindelijk allemaal wel mee. Deze zal ik zeker sneller nog een keer opzetten, ipv Human After All.

2,5 ster.

Ik hoorde gister de SebastiAn remix Ik heb dit album net even gedownload, ben benieuwd

avatar van Ollie
Hoe heerlijk is de remix van Justice fenomenaal gewoon! Om je vingers bij af te likken, heerlijk! Verder vind ik de Digitalism en de Vitalic remix ook lekker, van SebastiAn krijg ik beetje genoeg van, wordt beetje teveel van hetzelfde als je veel naar geluisterd hebt, jammer is dat. Van mij mag die wel iets meer variatie gebruiken! De remix van Alter Ego vind ik zwaar slecht, zit niks in die remix dat dope maakt om erna te luisteren, The Para One remix is ook lekker, lekkere de loopjes verwerkt en iets snellere beat eronder, klinkt wel oké! En Brainwasher natuurlijk om niet te vergeten wat een heerlijke remix is dat zeg! Ik geef deze remix cd een 3.0, ben niet overal tevreden over!

avatar van Leonard91
Redelijke CD, maar de helft van de remixes had niet gehoeven.
Vitalic is toch wel mijn favoriet.

avatar van davidov
Pfff ik zie nu opeens in dat ik dit helemaal verkeerd om had. Het origineel krijgt nu 4* en de remixes 4.5*.
Ik skip aanzienlijk meer originele nummers dan bij de remixes, heb ik wel vaker bij Daft Punk en Justice sinds ik meer bekend raak met live optredens.