Daft Punk - Human After All: Remixes (2006)

Frankrijk
Dance
Label: Virgin

1. Robot Rock [Soulwax Remix] (6:31)
  2. Human After All [SebastiAn Remix] (4:48)
  3. Technologic [Peaches "No Logic" Remix] (4:38)
  4. The Brainwasher [Erol Alkan's Horrorhouse Dub] (6:05)
  5. The Prime Time of Your Life [Para One Remix] (3:52)
  6. Human After All [Guy-Man After All Justice Remix] (4:01)
  7. Technologic [Digitalism's Highway to Paris Remix] (6:01)
  8. Human After All [Alter Ego Remix] (9:26)
  9. Technologic [Vitalic Remix] (5:27)
  10. Robot Rock (Daft Punk Maximum Overdrive) (5:54)
Electro_
Een remix-album van Human After All, zelfde idee als wat ze hebben gedaan met Discovery: Daft Club. Ik heb gelezen dat deze nummers beter zijn dan het origineel, wat ik betwijfel aangezien ik de originele nummers al helemaal geweldig vind.
Dit album is geloof ik alleen in Japan uitgebracht (geen idee waarom). Moet hem nog wel luisteren.

avatar van T.O.
Aan de namen te zien gaat het wel heel erg richting de electroclash-stijl, wat ik toch een beetje jammer vind.

Deze moet ik hebben

avatar van brooklyn
Die Vitalic remix schopt kont natuurlijk

Zeker, en die Justice-remix van Human After All ook

Heb hem nu ben benieuwd

.. Ik ondertussen ook

Electro_
Beetje wisselvallig album: Er zitten hele gave remixes bij, maar ook een paar erg slechte. M'n favorieten zijn de Sebastan-remix en Justice-remix van Human After All, en natuurlijk de Vitalic-remix van Technologic! De Daft Punk Maximum Overdrive van Robot Rock klinkt ook gaaf. Maar de Peaches-remix en de Alter Ego-remix vind ik erg ongeinspireerd klinken. Misschien dat het nog komt!

Hoe vind je de Digitalism remix?

Daar ben ik het benieuwdst naar. De Justice remix kende ik van de single, maar dat vind ik voor zijn doen een van zijn minste.

Electro_
Vissen naar downloadtips mag niet he

Huh? Ik luister hem wel een keer in de winkel hoor.

Electro_ schreef:
.. Ik ondertussen ook

avatar van gemaster
Paar aardige remixes, maar de basis van de remixen is zwak, dus dan is het lastig er iets goeds van te maken. Zal het nog een keertje luisteren en dan stemmen. Zal wel 2,5* of 3* worden.

Electro_
Waarom is hier totaal geen belangstelling voor? Op de site vond zo'n beetje iedereen Human After All een tegenvaller dus zou je sowieso deze moeten luisteren

avatar van musicfriek
Ben hier ook totaal niet benieuwd naar om eerlijk te zijn. Heb het wel beetje gehad met Daft Punk.....

avatar van hpvmars
Een paar aardige remixes, maar de samenhang die het originele album wel heeft is volledig weg. The Brainwasher remix en Daft Punks eigen remix van Robot Rock maken het album nog wel de moeite waard om te luisteren.

*Laura*
Electro_ schreef:
Op de site vond zo'n beetje iedereen Human After All een tegenvaller

ik niet

Ik ook zéker niet!

avatar van davidov
Ik ben een grote fan van daft punk, en ik vond het album human after all ook echt geweldig. Maar deze remixes vind ik maar niks, beter zelfs...ik vind ze gewoon kut.

Nee doe mij dan maar human after all zelf, of daft club (de remixes van discovery), of de live set van hun optreden bij coachella bijv die ik per stom toeval heb kunnen bemachtigen...die live set! wow dat zijn pas geniale remixes waar ik geen genoeg van kan krijgen!

dit was een tegenvaller...

avatar van -Brent-
Ik vind de helft van de remixes echt erg tof

Vooral die van Vitalic is echt heel goed! De technologic cover van de peaches kan ik ook wel waarderen (vooral tegen het einde aan).
Jammer dat ik ze niet allemaal even goed vind, het originele album vond ik ook al niet super vandaar misschien groeien de nummers nog.

Tot nu toe 3 sterren maar ik denk dat dat nog wel omhoog gaat.

Weet iemand waar ik deze cd kan kopen? heb vandaag de japanse versie besteld maar er stond bij dat de leverings kans 70% was dus het is nog niet zeker of ik m binnen krijg. alleen jammer dat ze niet zoveel aan merchandise doen hier in europa. Weet iemand of er merchandise te koop is van daft punk? vooral t-shirts lijkt me echt leuk om te hebben.

davidov schreef:

dit was een tegenvaller...

Hahaha, wat ben jij echt een ontiegelijke sukkel...jezus!

Je moet gewoon het album een paar keer luisteren en dan spreek ik je over 2 maanden wel weer ok?

Ik bedoel, het album is niet geniaal maar er zitten toch op z'n minst 5 erg toffe tracks bij die je na een tijdje best wel kan waarderen... zo ben ikzelf inmiddels echt weg van tracks 2,4,6,7,9.... nouja echt weg is een beetje overdreven. Het is meer dat ik die nu best wel kan waarderen bij de rest van de verzameling.

ik geef het album dan ook het dubbele 4*

avatar van gemaster
Beetje hoog voor een album wat je 'best wel kan waarderen'.

Inderdaad. En wat je zegt ben je zelf.

gemaster schreef:
Beetje hoog voor een album wat je 'best wel kan waarderen'.

Mwah...vind ik niet. Die 5 nummers vind ik gewoon inmiddels geweldig maar de rest vind ik gewoon veel minder sterk. Die 4 is dus gewoon omdat ik de helft van het album erg goed vind de rest niet. Als de overige nummers even sterk waren had ik het wel hoger gegeven.

herman schreef:
Inderdaad. En wat je zegt ben je zelf.

Pffft echt niet. Die sukkel verdiende gewoon wat goede kritiek.... moest hij maar niet zulke domme dingen zeggen terwijl hij het nog maar 1 of 2x snel had kunnen beluisteren. Boontje komt om zijn loontje....

hint: check de namen bij de posts...

Ah, ik zie het nu pas.

avatar van luc011190
Ah, ik zie het nu pas.

Wat?

Hij had het tegen zichzelf.

avatar van luc011190
herman schreef:
Hij had het tegen zichzelf.

Haha, niet opgevallen.