Monomyth - Exo (2016)

Label: Suburban

1. Uncharted (14:38)
  2. Surface Crawler (6:26)
  3. ET Oasis (7:24)
  4. LHC (9:57)
  5. Moebius Trip (5:52)
avatar van trebremmit
LHC staat al op youtube.

LHC

Weer iets om naar uit te kijken, erg goede band dit.

avatar van jurado
Ben benieuwd, vorig werk deed mij niet zo veel , goede live band dat dan weer wel.
Ik erger mij wel kapot aan Bent Seather fanboy Selwyn Slop, die jongen wordt nooit volwassen lijkt het.

avatar van Don Cappuccino
Album stream: Exo

avatar van spoiler
CD presentatie in Paradiso was weer geweldig goed. Heerlijk stevige set met als afsluiter het prachtige LHC, wat zelfs met techno begint.

Deze week het vinyl maar eens draaien

avatar van joko16
Concert van Monomyth in Paradiso van 18-3-2016 staat in zijn geheel op YouTube.
Zeer goede kwaliteit.

avatar van Ludo
LHC is het hoogtepunt voor mij. Blijf het meer een liveband vinden, dat wel.

Moebius Trip is een beetje Schismatisch, zeg maar

avatar van Stalin
Mooie hoes trouwens...

Ik had nog niet van de band gehoord, tot ik afgelopen week deze recensie in de Volkskrant las.

Heb de stream beluisterd en tot nu toe bevalt LHC mij het best.
Bij tijd en wijle enigzins Ozric Tentacles-achtige sfeer.
Zal me hier eens wat verder in verdiepen.

avatar van notsub
Veel te laat, maar het is dan toch gebeurd. Ik heb ze recent live gezien en het was een waar feest. Zoals verwacht komt dit live echt helemaal tot leven. Op CD is het zeker lekker luisteren. Toch laat Monomyth zich het podium nog wat intensiever ervaren. Ik denk dat ik deze hun beste CD vind, al zijn het details die het verschil maken.

avatar van freakey
Zo net een fantastisch optreden ervaren van Monomyth. Plus Exo op cd met handtekeningen... alle 5... de vinylversie had ik al...

avatar van spoiler
freakey schreef:

Ben vandaag ook in W2 geweest en wederom een geweldig concert van de heren gezien en gehoord.
Jammer dat er niet wat meer publiek was, maar het was ook wel heel lekker weer om buiten te zijn.

avatar van Teunnis
Berichten verplaatst naar Monomyth