Five Star Galaxy, Vol. 2 (1997)

Alternatieve titel: The Galaxy Strikes Back

1 stem

Zwitserland
Electronic
Label: Shadow

1. Rollercone - Gigantesque, Bizzarre et Magnifique (2:17)
  2. Stade - Dome (6:10)
  3. Rollercone - Final Countdown (4:55)
  4. Capitaine Nemo - Escape (4:05)
  5. Le Gooster - Voyage Sur Hynose (6:02)
  6. Stadium - Stade (3:41)
  7. Les Fous Du Volant - Swing Machine (4:57)
  8. Le Gooster - Greeting from Gorée (5:03)
  9. Rollercone - Zero Gravity (6:01)
  10. Le Gooster - Who Is Mr. Stevens? (1:50)
  11. Rollercone - Immersion (4:54)
  12. MGM - Pendulum (6:50)
  13. MGM - Autostrada (7:32)
  14. Le Gooster - Tales from Thee Darkside (5:48)
avatar van FisherKing
Ik hoorde muziek in een kroegje, vond ik erg goed en vroeg aan de eigenaar wie het waren.

Dat bleek dit album dus te zijn. Met veel moeite de cd bemachtigt en sindsdien draai ik hem veelvuldig, absoluut briljante muziek.

Jammer dat ik hem zo veel moet uitlenen, maar heb inmiddels een hoop back-up cd's

5* vanwege de lekkere ritme's, de gevarieerde tracks en de meeslepende beat. Beter dan MoonSafari van Air.

avatar van FisherKing
Vreemd dat ik de enige ben hier. ?

Briljant album, dat al heel veel vrienden hebben gecopieerd van me.

Interesse voor een Musicmeter Pakket service ?

Dustyfan
Dit is lekkere muziek, met bijpassende zang... Zelfs voor een ouwerwetse muziek-liefhebber als ik.

Een aanrader dus

avatar van T.O.
Deze CD ken ik niet, maar Rollercone heeft een erg fijne track staan op deze cd: http://www.musicmeter.nl/?albu... . Probeer die eens, FK en Dustyfan