Undawn - Justice Is... (2015)

1 stem

Label: Graviton

1. Coming Home (4:29)
  2. What Justice Is (4:15)
  3. In the Moment (3:36)
  4. A Bond of Brothers (5:41)
  5. Faceless (4:06)
  6. Moving On (4:04)
  7. Forever (4:24)
  8. Fate (3:14)
  9. Never Giving Up (5:18)

met Björn Strid

10. The Puppets of Heresy (6:44)
avatar van james_cameron
Ik kende deze nederlandse metalcore-formatie nog niet, maar dit blijkt reeds het tweede album te zijn, na Jumpers uit 2011. In eigen beheer uitgebracht, maar het klinkt allemaal zeer professioneel en overtuigend, mede door de prima produktie. Het genre mag dan enigszins uitgekauwd zijn inmiddels, maar Undawn zorgt voor net voldoende afwisseling tussen de verschillende songs om te blijven boeien. Men heeft ook een uitstekende zanger in huis. Leuk ook dat Soilwork-zanger Björn Strid even meedoet op Never Giving Up.