Yung Lean - Warlord (2016)

Zweden

met Bladee

12. Shawty U Know What It Do
  13. Miami Ultras
avatar van lowieke
Ik trek deze rare gast erg goed... Kan mn vinger er niet op leggen maar ik begin al met een 4

avatar van lowieke
Ik ben verbaasd hoe stil het hier blijft...

Ik vind het oprecht een meesterwerkje. Fenomenale producties en bij vlaggen bangers van beats. Knap is dat Yung Lean precies de juiste flow heeft op elke stukje muziek. Als de productie naar voren moet dan vlakt hij zichzelf weg of word hij monotoon.

Het lijkt op het eerste gehoor heel kitscherig, amateuristisch of misschien zelfs een beetje wannabe (is hier een goed woord voor?) maar elk nummer is echt wel uitgedacht tot het een perfect uitgewerkt lied is.

avatar van lowieke
Nog steeds verbaasd. Hij gaat bij mij in de top 10.

?

avatar van Delars
Dope!

avatar van lowieke
De B kant van Hoover is ook de moeite waard om te checken. Staat ook op Spotify.

avatar van lowieke
Nieuwe single en video van Yung Lean: Yung Lean - Hennessy & Sailor Moon (feat. bladee) - YouTube

En hij heeft zowel een album samen met Travis Scott als een rockplaat aangekondigd.

avatar van Joe D
Waar haal je die info vandaan? Dat zou echt dope zijn

avatar van lowieke
.WAV Radio. Maar zijn "Punkband" staat inmiddels zelfs al op Spotify met hun eerste plaat: Död Mark - Drabbad av Sjukdom.

avatar van Joe D
Zal hem is checken dan. Hij blijft maar gekke dingen doen. Ook onder de naam "jonatan leandoer127" brengt hij tegenwoordig allemaal rare tracks uit