C.I.A. - The C.I.A. EP (1986)

Label: Kru-Cut

1. My Posse (5:24)
  2. Jus 4 the Cash (4:30)
  3. Ill-Legal (4:55)
  4. My Posse [Instrumental] (5:24)
  5. Jus 4 the Cash [Instrumental] (4:55)
  6. Ill-Legal [Instrumental] (4:55)
hij staat erop!
Maareh, dit is waar Ice Cube eerst in rapte, hier was hij nog maar 16

eazyfan
idd en ik heb deze EP,is best vet.3.5* omdat het eigenlijk maar 3 tracks zijn maar ze zijn allemaal wel vet.Cube had van het begin al veel talent en dat valt hier wel goed op.

avatar van T.O.
Productie toen al van Dr. Dre trouwens.

eazyfan
dus Dre kon het ook al van het begin

Relax
Damn deze moet ik dan zeker eens vinden
Want Dr. Dre was de eerste waarvan ik de beats goed vond (1992 en NWA natuurlijk) dus die moet ik zeker horen.
En vooral Ice Cube, ff luisteren of ie hier ook al zo'n brom stem had

IK HEB 'M!
#2 is gewoon hetzelfde als Boyz In The Hood van Eazy-E, daarom heet ie ook Remix bij die album van Eazy-E.
Wat een gave beats voor die tijd zoveel beter, alleen mic kwaliteit is wel genaaid... 3,5 echt gaaf voor zo oud

avatar van psychonaatje
My Posse doet me qua sound heel erg aan de Beastie Boys denken.

avatar van MAS
MAS
Niks mis mee deze EP. My Posse doet inderdaad erg veel denken aan de Beastie Boys.