Desert Mountain Tribe - Either That or the Moon (2016)

Label: Membran

1. Feel the Light (7:25)
  2. Take a Ride (3:25)
  3. Midnight Sky (5:05)
  4. Heaven and Hell (5:51)
  5. Runway (4:01)
  6. Enos in Space (3:54)
  7. Way Down (4:50)
  8. OC Dream (4:32)
  9. Interstellar (9:02)
  10. Coming Down * (4:57)
  11. Leave It Behind * (7:26)
avatar van sjinobi
Hier mag in mijn ogen wel wat meer aandacht voor komen. Heerlijke psyschidelisch achtige rock muziek. Niet bijster vernieuwend maar zeker een luisterbeurt waardig

avatar van peterjames777
Redelijk recht-toe recht-aan rock album. Alleen injecteren de heren gelukkig een goede dosis aan rock 'n roll psychedelica aan de nummers waardoor het interessant blijft. Soms stadium rock maar een volgende moment waan jezelf tussen de leren jacks in een rokerige kelder.
Het is inderdaad niet vernieuwend maar de nummers worden gespeeld met grote overtuiging en energie. Het gaspedaal wordt zelden los gelaten.
Eerste track Feel The Light en laatste track Leave It Behind zijn grootse knallers. Je moet alleen niet te veel op de teksten letten. Die zijn niet om over naar huis te schrijven.

Parlotones
peterjames777 schreef:

Wel apart wat je zegt in die laatste paar regels Peterjames777 , al zou je dat willen lukt het toch niet omdat ze zingend bijna niet te zijn verstaan. Maar ik heb een album al jaren in mijn collectie waar dit wel op lijkt.
Maar daar kan je helaas niets van vinden op YT. Het gaat om de Friese band Sippe Sibbele uit Sneek met hun album Lanes. Die band heet nu The EVE.