Miami Vice (2006)

Pop / Score
Label: Atlantic

1. Nonpoint - In the Air Tonight (4:33)
  2. Moby en Patti LaBelle - One of These Mornings (4:00)
  3. Mogwai - We're No Here (5:38)
  4. Nina Simone - Sinnerman [Felix da Housecat's Heavenly House Mix] (4:37)
  5. Mogwai - Auto Rock (4:18)
  6. Manzanita - Arranca (3:52)
  7. India.Arie - Ready for Love (4:30)
  8. Goldfrapp - Strict Machine (3:53)
  9. Emilio Estefan - Pennies in My Pocket Zet (3:52)
  10. King Britt - New World in My View (5:33)
  11. Blue Foundation - Sweep (10:52)
  12. Moby - Anthem (3:28)
  13. Freaky Chakra - Blacklight Fantasy (5:10)
  14. John Murphy - Mercado Nuevo (2:14)
  15. John Murphy - Who Are You (1:34)
  16. King Britt en Tim Motzer - Ramblas (2:29)
  17. Klaus Badelt en Mark Batson - A-500 (2:35)
En is dat nu de moeite?

Khoorde van iemand dat ie de John Murhpy tracks wilde gebruiken op zijn begrafenis ... Ik weet echt niet wat te verwachten van deze cd.

avatar van Justinx
Er klopt inderdaad helemaal niets aan de tracklist en in feite moet je gewoon het lijstje van Hollywood aanhouden . Zelf vind ik de soundtrack niet leuk. De artiesten spreken mij gewoon niet aan. Alleen Strict Machine van Goldfrap vind ik erg goed, maar de rest is niks.

neo
Tracklist gewijzigd! Heb eigenlijk weinig zin in bericht na bericht met aangeven dat de tracklist verkeerd is; er is een corrigeerfunctie. Mocht iemand het nog eens ergens zien die graag gebruiken.

obi
en welk nummer is die redelijk stevige housplaat die ze in de discotheek spelen?
thx

obi schreef:
thx

Zucht... dat wordt hier zelfs enkele berichten eerder al verteld! Kijk toch eerst zelf eens eventjes rond, voor je vragen gaat stellen...

avatar van Kos
Kos
Overigens was dat toch niet degene die ik zocht.

Nee, dat was denk ik Linkin' Park & Jay-Z - Numb Encore. Dat nummer zit nota bene ook nog in de trailer, maar niet op deze CD???

neo
Er werd meer dan enkel dat gedraaid hoor....

No.8 staat dubbel....als je die weg doen en op plek 9 emilio estefan - pennies in my pocket zet...is de tracklist goed....

Corrigeerfunctie is daarvoor.

score-freak schreef:

Nina Simone - Sinnerman [Felix da Housecat's Heavenly House mix] is wss niet die stevige housplaat die bedoeld is. In de film zijn er 2 scènes in een disco, ik zoek ook het laatste nummer van de eerste disco-scene. En niet het nummer van Nina Simone dus.

Zeer goeie soundtrack!!! Stuk voor stuk goeie tracks.

Elfish schreef:

Dan is het de track van Goldfrapp

Maar ik vraag me nog steeds af waarom Linkin' Park er niet op staat? Dat nummer zat zelfs onder de trailer.

neo
Zit ook in de film. Dat kan een variatie aan redenen omvatten; gedoe met rechten, voor het album door producenten iets anders werd verkozen boven dit, er soms zoveel muziek is dan met moet gaan kiezen (en dat niet altijd de beste keuzes zijn)... En zo kan ik nog wel wat bedenken.

avatar van himpie
Muziek sloot heel goed aan op de film. Dat donkere, sombere en troosteloze tintje wat de beelden uitdroegen ging hand in hand met de gebruikte nummers. Vooral Mogwai is gemaakt voor deze film.

Helaas laat de soundtrack dit niet helemaal zien, maar desondanks best vermakelijk. 3*

neo
Goldenthal's Heat en JNH's Collatoral score was temp score vernam ik. In de film vond ik de score van Badelt en Murphy soms mateloos irritant, tegen zeer krachtige momenten.

avatar van net overleden
Soundtrack past mooi bij de sfeer van de film.

3.5*

avatar van Sofke
Mooie soundtrack
In the air tonight -> doet me altijd denken aan de film Underworld
Wel prachtig liedje, was dat niet van phill collins? nu ik hoor graag deze versie
Moby is ook weer goed vertegenwoordigd!

Maar het mooiste op deze cd is voor mij toch wel: Ready For Love van India.Ariet!
zalige stem

(ik mis ook het nummer van Linkin Park & Jay-Z op de cd:()

fhv
Weet iemand hoe het 2e nummer heet wat aan het begin gedraaid wordt in de discotheek ? Op het moment dat Sonny iets te drinken besteld.
Het lijkt op iets van Bob Sinclair en heb het idee dat de titel iets van Run heet of iets dergelijks
Mail me als je het weet wil het absoluut hebben namelijk

[email protected]

Frank