The Amazons - Don't You Wanna? (2015)

Uitgebracht in eigen beheer

1. Ultraviolet (3:37)
  2. Junk Food Forever (3:43)
  3. Millions (The Party) (2:50)
  4. Something in the Water (5:03)
avatar van E-Clect-Eddy
Alternatieve Rock uit Reading, Engeland, klinkt lekker Amerikaans, hebben afgekeken bij U2 en Coldplay maar gelukkig niet één op één gekopieerd. Die gitaren bevallen wel, de stem van de zanger mist een beetje kracht voor het bombastische geweld.

Dit zou volgens diverse kenners de volgende 'hot' band zijn voor 2017. De nieuwe single Little Something klinkt ook al prima, misschien krijgen ze gelijk.

Aardige EP, maar de laatste 2 singles (Little Something en In My Mind) zijn wel een stuk beter. Wat steviger ook. Ben benieuwd naar het debuutalbum.