Bone Thugs-N-Harmony - Greatest Hits (2004)

Label: Ruthless

1. Carole of the Bones (0:52)
  2. Thuggish Ruggish Bone (4:39)
  3. Foe tha Love of $ (4:32)
  4. 1st of tha Month (5:14)
  5. Shoot 'Em Up (5:15)
  6. Buddah Lovaz (4:42)
  7. Days of Our Livez (5:48)
  8. Tha Crossroads (3:42)
  9. Thug Luv (5:07)
  10. Notorious Thugs (6:05)
  11. Breakdown (4:42)
  12. All Good (3:57)
  13. Look into My Eyes (4:19)
  14. Blaze It (2:08)
  15. Get Cha Thug On (4:02)
  16. Thug Mentality (4:20)
  17. Resurrection (Paper, Paper) (5:10)
  18. Ecstasy (5:43)
  19. Weed Song (4:09)
  20. Still the Greatest (5:28)
  21. Get Up & Get It (4:00)
  22. Money, Money (5:26)
  23. Ghetto Cowboy (5:24)
  24. Thugz Cry (3:46)
  25. Home (5:18)
  26. Cleveland Is the City (5:00)
avatar van snoopy
Een geweldige collectie album van Bone Thugs

BB Gambini
Alleen we vergeten een paar nummers ondermeer: Mo' Murda, No Surrender en If I Could Teach The World.

avatar van Jorge-E
BTNH is een oke groep met een aparte stijl. Soms rappen ze iets te snel naar mijn mening.

avatar van herbertwest
Idd, Mo Murda, No Surrender, Down 71, Shotz To Da Double Glock, 2 Glocks, If I Couls Teach The World zijn tracks die sowieso erop hadden gemoeten. Hoewel dit zijn natuurlijk hits, maar als ik een verzamelaar van 26 nummers zou moeten maken zou ik er iets van 12 hiervan pakken en de rest veranderen.

Lil Bizzy Bone
6. tha crossroads
7. buddah lovaz
8. look into my eyes
9. if i could teach the world
10. resurrection (paper, paper)
11. can't give it up
16. notorious thugs
17. thug music plays on
18. music makes me high

avatar van No Surrender
Mooie collectie, al staan er ook wel wat overbodige nummers op.

avatar van nuf
nuf
Jorge-E schreef:
klopt, soms versta je alleen wapppedappedappededappe, maar dat is ook wel de charme van btnh

avatar van Jorge-E
nuf schreef:

Dat bericht van mij is nog uit 2007, toen ik echt nog naar weinig muziek luisterde. Toen was Bone Thugs N Harmony zo'n beetje de uitzondering op mijn NWA collectie. Ik herinner me nog dat ik Bone Thugs N Harmony en ook bijvoorbeeld Warren G van mijn computer verwijderde omdat ze niet zoals NWA klinken.
Na NWA doodbeluisterd te hebben begon ik me dus meer te verdiepen in Hip-Hop en stond ik open voor andere stijlen waar je geen NWA op kon plakken (recentelijk ook in wat andere genres) en nu vind ik Bone Thugs N Harmony (en ook Warren G) niet zomaar een gewone groep meer, maar een fantastische groep! (hoewel ze het de laatste tijd wat minder doen)

Leuk toch hoe zo'n oude commentaar herinneringen losmaakt.

Zo poste ik op mot dezelfde dag als deze commentaar eentje bij The D.O.C. - No One Can Do It Better, zoals je ziet was in die tijd mijn muzikale collectie beperkt tot NWA en wat gerelateerde acts.
Volgens mij begon mijn muzikale revolutie ook in 2007, toen ik Mume herontdekte (en weer zag wat voor ene geweldige site het is) Door Mume kon ik gewoon steeds meer nieuwe Hip-Hop albums vinden en zo geschiede.

Ach, waarom schrijf ik dit hier nou? Hier zit toch echt niemand op te wachten.

Terug naar het album, het is waar dat vooral Bizzy & Flesh soms onverstaanbaar zijn. Hier zit trouwens een dvd bij als ik me niet vergis, maar lijkt me de moeite niet om een album te kopen waarvan ik bijna alles al op cd heb, bovendien staan al die clips al op youtube.