Ariana Grande - Dangerous Woman (2016)

Label: Republic

1. Moonlight (3:22)
  2. Dangerous Woman (3:55)
  3. Be Alright (2:59)
  4. Into You (4:04)
  5. Side to Side (3:46)

met Nicki Minaj

6. Let Me Love You (3:43)

met Lil' Wayne

7. Greedy (3:34)
  8. Leave Me Lonely (3:49)

met Macy Gray

9. Everyday (3:14)

met Future

10. Bad Decisions (3:46)
  11. Thinkin' About You (3:20)
  12. Sometimes * (3:46)
  13. I Don't Care * (2:58)
  14. Touch It * (4:20)
  15. Knew Better / Forever Boy * (4:59)
  16. Thinkin' 'Bout You * (3:20)
  17. Step on Up * (3:20)
  18. Jason's Song (Gave It Away) * (4:25)
  19. Focus * (3:31)
  20. Intro * (1:05)
  21. Wit It This Christmas * (2:41)
  22. December * (1:56)
  23. Not Just on Christmas * (2:02)
  24. True Love * (2:46)
  25. Winter Things * (2:38)
  26. Into You [Alex Ghenea Remix] * (3:38)

met Mac Miller

avatar van Masimo
ThirdEyedCitizen schreef:
"Side To Side" is aanstekelijke dub/reggea en zelfs Nicki Minaj, of all people, past perfect in het nummer.
Ik kwam er deze week achter dat ik dat stuk van Nicki Minaj dus ook tof vind? Denk ik? Ik weet nog niet zo goed wat ik daar van moet vinden.

avatar van Arrie
Ach, zeker in Nederland wordt Nicki Minaj enorm vaak afgezeken, maar ik kan me daar überhaupt niet zo in vinden. Ik vind haar een interessante artiest maar ze kan ook best aardig rappen en ze is lekker expressief in jaar uitingen, dat mag ik wel. Zelfs op de automatische piloot klinkt ze altijd wel prima. De 'dick bicycle' uit Side to Side is wel fascinerend.

Rudi1984
Ik heb normaal niks met haar, maar wat een dijk van een nummer is dit.

Rudi1984 schreef:

Op welk vlak had Madonna talent dan? Niet bedoeld om te stoken hoor, ik zou het serieus niet weten. Middelmatige zangeres en schreef volgens mij niets zelf.

Ik kan ook weinig met Grande hoor. Die toonladdertjes kunnen me gestolen worden. Het valt alleen moeilijk te ontkennen dat ze een dijk van een stem heeft waar Madonna alleen maar van kan dromen.

11 september verras ik mijn nichtje met kaartjes voor Grande in Ziggo. De afgelopen dagen wat nummers geluisterd (ook live) en clips bekeken.

Het is niet mijn bedoeling een discussie Madonna/Grande starten. Ben ook geen echte fan van Madonna, maar wat mij hier bekruipt is een continu gevoel van; niet echt. Ik geloof niks van wat deze dame zingt. En dan dat continue overacting in die clips. De nepheid druipt ervan af. Ze heeft misschien een betere stem en schrijft wellicht wel haar eigen nummers, maar voor mij komt dit (helaas) niet in de buurt van Madonna.

Ik zal er voor mijn nichtje een gezellige avond van maken, maar het wordt een lange zit.

avatar van Poles Apart
Ze doet mij hier denken aan Bing Bunny, zeer geliefd bij m'n kids.

avatar van MIAB
De groei zit er goed in. Het 3e album behoudt de kwaliteit die ook op het 2e album aanwezig was en levert sowieso een paar aardige hits. 4*

Moonlight (3:22) --- 4,0
Dangerous Woman (3:55) --- 4,0