Fifth Harmony - 7 / 27 (2016)

Label: Epic

1. That's My Girl (3:24)
  2. Work from Home (3:34)

met Ty Dolla $ign

3. The Life (3:20)
  4. Write on Me (3:39)
  5. I Lied (3:23)
  6. All in My Head (Flex) (3:30)

met Fetty Wap

7. Squeeze (3:33)
  8. Gonna Get Better (3:36)
  9. Scared of Happy (3:23)
  10. Not That Kinda Girl (3:11)

met Missy Elliott

11. Dope (3:32)
  12. No Way (2:56)
avatar van Emile93
Write On Me is erg leuk!!!!
Work From Home is niet mijn favoriete nummer, maar is wel erg verslavend

avatar van NewYorkCityLight
Eigenlijk vind ik 'Work from Home' alleen maar geslaagd vanwege de productie en vooral de geweldige feature van Ty Dolla $ign. Toch ben ik wel benieuwd naar de rest van dit album.

'The Life' vind ik verder best OK maar 'Write on Me' is wel een grote misser. Als dat de nieuwe single is dan is het gauw over.

avatar van Emile93
De nieuwe single is niet Write on Me maar All in my Head (Flex). Typisch want Write on Me had al een clip

avatar van MetalMike
Leer net de meidengroepen van de jaren 10 kennen, ken deze meiden nog helemaal niet goed maar "That's My Girl" is werkelijk geweldig!