Celine Dion - All the Way... (1999)

Alternatieve titel: A Decade of Song

Canada
Label: Columbia

1. The Power of Love (4:48)
  2. Beauty and the Beast (3:55)

met Peabo Bryson

3. Think Twice (4:04)
  4. Because You Loved Me (Theme from Up Close & Personal) (4:35)
  5. It's All Coming Back to Me Now (5:32)
  6. Immortality (4:01)

met Bee Gees

7. To Love You More (4:41)
  8. My Heart Will Go On (Love Theme from Titanic) (4:42)
  9. I'm Your Angel (5:31)

met R. Kelly

10. That's the Way It Is (4:03)
  11. If Walls Could Talk (5:19)
  12. The First Time Ever I Saw Your Face (4:09)
  13. All the Way (3:53)

met Frank Sinatra

14. Then You Look at Me (4:11)
  15. I Want You to Need Me (4:36)
  16. Live for the One I Love (3:58)
avatar van manic
Wat mij betreft "a decade of suffering"

brrrr

Dustyfan
Zo erg! Deze plaat. Ooit een hele avond naar móéten luisteren, ik ben er nog niet overheen, wat een gejammer

neo
Then You Look At Me is waarschijnlijk het enige nummer uit haar gehele carriere waar ik van kan genieten. Na Titanic (wat ik itt tot de score een vreselijk vind) de tweede maal dat James Horner en Dion het op een hitje wilde gooien voor de film Bicentennial Man. Helaas het sloeg niet aan, maar wat een instrumentatie en melodie!

alsof iemand die gestemd heeft deze cd heeft beluisterd :S

Dustyfan
Ja. En ik hoor 'm zowat elke week, omdat het de favoriete CD is van de kastelein van onze stamkroeg

0,5
Mijn vrouw heeft deze cd ook. En ze vind 'm heel erg mooi. Er ligt zelfs een kopietje in de auto en af en toe wordt 'ie thuis of in de auto gedraaid........... Dat zijn van die momenten dat ik denk "waarom moet mij dit nu overkomen!!" Kwijlerige, semi-romantische troep waar ik HELEMAAL NIET vrolijk van wordt
Alleen "My heart will go on" (Titanic) is acceptabel, meer dan dat zelfs

avatar van Thunderball

Thunderball schreef:

Nog te veel moeite om als schietschijf te gebruiken!

Zingen kan ze wel, maar die muziek .

Thunderball schreef:

Nog te veel moeite om als schietschijf te gebruiken!

Nee Mick Jagger is een fijne zanger!

Ik snap het als je de muziek ruk vindt, maar als je Celine Dion een slechte zangeres vind, dan heb je gewoon geen verstand van muziek.

teutoon schreef:
....... maar als je Celine Dion een slechte zangeres vind, dan heb je gewoon geen verstand van muziek.
Teutoon wat zeg je nou toch allemaal voor rare dingen!!

Hans Brouwer schreef:
Teutoon wat zeg je nou toch allemaal voor rare dingen!!

Leuk Hans maar je weet best wat ik bedoel . Celine Dion past zo in het rijtje met Mariah Carey en Whitney Houston qua zangtalent. Nogmaals dit staat los van de muziek.

avatar van c-moon
teutoon schreef:

Nee Mick Jagger is een fijne zanger!

Nou: dan héb IK Géén verstand van muziek

Serieus: nee, La Dion. Dat is een ware marteling. Al geven ze me de CD gratis, of beter nog geld erbij om hem te willen kopen, dan weiger ik. Als ik hier naar moet gaan luisteren dan kan ik beter gewoon een zelfmoordpil nemen: véél efficienter

HELAAS ben ik al veel te vaak op mometen wanneer er geen ontkomen was met het "stemgeluid" van deze mamdam in conctact gekoen

The power of love en Think Twice vind ik mooi van deze cd

avatar van kaztor
Het beste van Celine Dion op 1 viltje.
Handig!

EVANSHEWSON
Voor mij is dit gekweel ook een echte marteling;
Zie ook; Whitney Houston, Mariah Carey, Mary J BLige, hun manier van kwijlen, ipv zingen, zint me geheel niet. Grootwarenhuismuzak, dat is het volgens mij.
Ik mag dat toch verkondigen hé?

avatar van musicman13
WWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAR IIIIIIIIISSSSSSSSS ALL BY MYSELF?!!!!!!!!

avatar van Winslet_Dylan
Ik vind dit de leukste cd van celine dion, maar waarom loopt iedereen er zo over te zijken?

wijsneus
Tjongejongejonge, wat is het toch makkelijk als "serieuze muziekliefhebber" om Celine Dion af te branden. Ik vind ook niet alles goed, maar een aantal nummers mag ik graag horen !
En ze heeft gewoon een mooie stem !

Vanavond weer eens draaien, en morgen sterren geven.
Maar dat wordt zeker 3,5 *.

avatar van Thunderrock
Wij hebben deze cd ook. Nog wel op SACD!!!
Ach als ik er de vrede in huis mee kan bewaren dan is dit eigenlijk nog niet eens zo'n waardeloze plaat!

avatar van papsie
Goede CD, Goede Zangeres, Goede nummers. Ik kan geen uitschieters noemen ( alle nummers zijn evenwaardig ). Als ik toch mijn beste keuze moet noemen:
1 My Heart Will Go On (Love Theme from Titanic)
2 Beauty and the Beast
3 Think Twice
4 It's All Coming Back to Me Now
5 The Power of Love

avatar van Madjack71
Goede zangeres, maar kan geen snaar bij mij raken. De muziek al evenzo, op een paar uitzonderingen na.
Beauty and the Beast en My heart will go on zijn twee kwalitatieve mainstream liedjes en allebei ook toevallig nog gemaakt voor de film. Voor de verdere rest is dit een album die mijn vrouw mee heeft genomen in het huwelijk en zekers niet eentje die ik zelf gekocht zou hebben.

avatar van Michelle_Nijntje
Super album. Een aantal bekende nummers + een aantal nieuwe.
Ben dankzij deze cd fan geworden va Celine Dion.

avatar van Thin Air!
Mijn snode (en vrij kansloze) plan om alle albumtitels beginnend met "a" uit mijn mediaplayer van commentaar te voorzien heeft mij doen belanden in de krochten van de muziekbizz bij Celine Dion. Het is hier donker en koud. Een nare plek.
A decade of song staat nu te draaien in mijn koptelefoon. Eeeh..mijn vrouw vindt dit (soms) mooi.

Abort mission.

avatar van Arrie
Waarom stond dit dan ook überhaupt in je mediaplayer? Oh wacht, door je vrouw?

avatar van Thin Air!
1999. Alles kon in die tijd..

Hans Brouwer schreef:
Mijn vrouw heeft deze cd ook. En ze vind 'm heel erg mooi. Er ligt zelfs een kopietje in de auto en af en toe wordt 'ie thuis of in de auto gedraaid........... Dat zijn van die momenten dat ik denk "waarom moet mij dit nu overkomen?"
Vandaag was het weer zo'n dag. Ik mocht de auto besturen en mijn vrouw zat naast mij. Een cd van Deep Purple werd gewisseld met "All the way... a decade of song". Auto rijden is heden ten dage helemaal niet leuk meer nu je zelfs op de snelweg in de Flevopolder je gaspedaal in bedwang moet houden. Als dan ook nog eens het geblèr van Céline Dione uit de speakers komt..... U mag raden in wat voor een gemoedstoestand ik uiteindelijk uit onze auto stapte. En dan ook nog de vraag van je vrouw krijgen: "Hans, alles goed met je lieverd?".

avatar van gigage
De acteur Michael J Fox ( in oa Back to the Future) zei destijds ( 90's) in een interview dat Celine Dione de reden was dat Canadezen emigreren. ( waarom onthou ik nou zoiets?)

Een goede vriendin heeft mij kennis laten maken met Immortality (met Bee Gees ) en dat is toch echt een nummer wat enorm binnenkomt en met verve wordt vertolkt. De rest is niet of veel minder aan mij besteed, al moet ik beamen dat ze een lange en bewogen staat van dienst heeft als zangeres met heel veel succes.

avatar van Darkzone
Zeer fijne verzamelaar, die alleen maar het einde toe wat inkakt. Jammer dat een geweldig nummer als Where Does My Heart Beat Now hier schittert door afwezigheid.

Overigens lijken latere compilaties heel veel overlap met dit album te hebben.
Nu nog wachten op een dubbelaar waarbij ook haar Franstalige hits op staan.

avatar van Gert1980
Bijzonder, toen ik een tijd geleden de tracklist van Endless Summer (1994) wilde aanpassen kreeg ik te horen dat mijn aanpassing was afgekeurd, daar ze op MuMe altijd de Amerikaanse (originele) aanhouden en de nummers die op andere versies staan als bonustracks worden vermeld.
Echter zie ik dat hier bij deze Dion plaat de Europese tracklist is vermeld i.p.v. de originele Amerikaanse én er geen bonustrack te vinden is. En dat terwijl er nogal wat verschillende versies van dit album zijn.

Goed, ik begrijp dat bijna niemand hier ook maar iets om tante Celine geeft, maar toch...