Big Proof - Grown Man Shit (2005)

Label: Iron Fist

1. Intro (1:21)
  2. Apollo G's (2:21)
  3. Pray for Me (1:24)
  4. Nothing (4:14)
  5. My Life (3:03)
  6. That's Wots Up (2:39)

met MU

7. Commercial Break 1 (1:50)
  8. Ou, Ouuuuuuuuu (1:49)
  9. Sting Bling (3:27)
  10. Next Morning (3:57)
  11. My Dudey (2:44)
  12. Waiting on Death Scripts (Stan da Man) (1:36)
  13. Waiting on Death (2:04)
  14. Define My Life (2:46)

met Dolo

15. Dream Killa (3:23)
  16. Commercial Break 2 (1:31)
  17. Live N Direct (2:46)
  18. Wots Up (2:38)

met Horney Mac

19. Ease Up (3:42)

met Shock Wave

20. Brick by Brick (3:18)
  21. Can't Have a Moment's Peace (2:49)
  22. Oil Can Harry (2:52)
  23. I.F. (3:11)
Relax
Zo stoer man, 2 0,5's voor geen reden en zonder argument.

deze verdient zeker een 4,5! proof is echt een dope mc, bijna alle Tracks klinken allemaal wel lekker, hoe toepasselijk : waiting on death..

Relax
Per ongeluk gestemd, maar dit is zeker top .. het is compleet anders dan GANGSTER of D-12 onzin.
Dit is zijn levensverhaal, de beats passen er top bij, emotioneel album, vandaar de naam Grown Man Shit.
Zeker top, maar een verzoek om die 2 0,5's wegtehalen omdat zulke stemmen gewoon niet acceptabel zijn, het zijn 2 van die haters en lovers die die 0,5 gestemd hebben

Relax
Serieus een 3,5 waard, Van 1 t/m 15 is het echt top maar toen ineens werd het een club banger album... van Emotioneel naar Commercieel... wat is dat nou dan weer..
R.I.P.

Social_Mask
Hehe, vond ik ook al. Erg vreemd dat het van serieus naar zo commercieel gaat. Maar grotendeels is dit toch wel goed. Ik vond Proof altijd al de beste rapper (na Em) van D-12. Soms zelfs beter dan Eminem zelf. Ik geef hier ook 3,5* voor. Next Morning en Pray for Me vind ik echt geweldig. Jammer van die laatste paar nummers jah. Anders had ik hier wel 4* of hoger voor gegeven.

3,5* dus.

Erg fijne mixtape. Natuurlijk minder dan Searching For Jerry Garcia.
Ook daar heb ik een 3,5 voor gegeven, maar vooral omdat ik die geen 4 waard vind. Maar deze is weer meer dan een 3 waard.
Daarom vind ik cijfers geven ook zo lastig bij muziek.

avatar van KILLERBEE99
Apollo G's