Mötley Crüe - New Tattoo (2000)

Label: Motley

1. Hell on High Heels (4:16)
  2. Treat Me Like the Dog I Am (3:40)
  3. New Tattoo (4:18)
  4. Dragstrip SuperStar (4:22)
  5. 1st Band on the Moon (4:25)
  6. She Needs Rock N Roll (4:00)
  7. Punched in the Teeth by Love (3:33)
  8. Hollywood Ending (3:43)
  9. Fake (3:45)
  10. Porno Star (3:45)
  11. White Punks on Dope (3:39)
  12. 1e Band on the Moon [Demo] * (4:25)
  13. Porno Star [Demo] * (3:45)
  14. Kickstart My Heart [Live] * (7:22)
  15. Same Ol' Situation [Live] * (4:54)
  16. Dr. Feelgood [Live] * (5:17)
  17. Hell on High Heels [Live] * (4:20)
  18. Live Wire [Live] * (4:43)
  19. White Punks on Dope [Live] * (4:12)
avatar van Ducoz
Kan iemand mij zeggen waarom deze CD zo slecht zou zijn?

avatar van Ducoz
Ik kan toch goed genieten van deze plaat! Heb de Japanse import versie, met 2 bonus tracks + een live cd al 2e Cd!

Alleen het nieuwe drumgeluid is een beetje wennen, ze hebben op deze plaat de oude drummer van Ozzy Osbourne erbij! Die overigens in vrede rust.

Ozric Spacefolk
Deze cd is helemaal niet slecht. Hij is erg goed zelfs. Erg rauw en gemeen. Heerlijk....

avatar van iggy
Dit is zelfs voor crue maatstaven erg erg slecht. Ik weiger hier ook pingels voor te geven. Met stip de slechtste crue die ik ken

heb hem vandaag gekocht, en het eerste nummer al gehoord in de auto.
niet slecht, maar ook niet om te zeggen geweldig. gewoon een degelijke rocker.

de rest heb ik nog niet gehoord, dus stem volgt later nog
maar als alle nummers van het zelfde niveau zijn, denk ik dat het een degelijke cd gaat worden
al mag het niveau altijd wel wat hoger liggen natuurlijk

we'll see what it has to say

avatar van Germ
Germ (crew)
Deze plaat ken ik niet, maar die hoes had ik op een t-shirtje.
Ik vond mezelf daarmee ontzettend bad-ass op m'n twaalfde

avatar van Kondoro0614
Ik kan enig zins wel snappen dat dit album van Crüe slechter is dan zijn voorganger, al vond ik dat niet. Ik vind dit album zelf een tikkeltje beter dan zijn voorganger, puur omdat ik de productie wat geslaagde vond dan het album hiervoor, waar de stem van Neil iets beter te verstaan was en alles wat soepeler klinkt. Toch verbeteren ze niks, en blijft de band een eentonig stelsel hangen waar nummers geen pit kennen en vaak smaakloos klinken, waar de doorspoelneiging erg hoog zit.

Er waren wat nummers waar ik opzich nog wel van wist te genieten in dit album, dan kijk ik toch snel naar 'Hell On High Wheels', 'Punched In The Teeth By Love' en de titel song 'New Tattoo' vond ik nog vermakelijk om te luisteren maar daarna verliest ook wederom dit album zijn pit, passie en interesse waarvan ik toch blij ben dat ik bijna klaar ben met deze marathon.

Voorlopige tussenstand:
01. Mötley Crüe