Mötley Crüe - New Tattoo (2000)

Label: Motley

1. Hell on High Heels (4:16)
  2. Treat Me Like the Dog I Am (3:40)
  3. New Tattoo (4:18)
  4. Dragstrip SuperStar (4:22)
  5. 1st Band on the Moon (4:25)
  6. She Needs Rock N Roll (4:00)
  7. Punched in the Teeth by Love (3:33)
  8. Hollywood Ending (3:43)
  9. Fake (3:45)
  10. Porno Star (3:45)
  11. White Punks on Dope (3:39)
  12. 1e Band on the Moon [Demo] * (4:25)
  13. Porno Star [Demo] * (3:45)
  14. Kickstart My Heart [Live] * (7:22)
  15. Same Ol' Situation [Live] * (4:54)
  16. Dr. Feelgood [Live] * (5:17)
  17. Hell on High Heels [Live] * (4:20)
  18. Live Wire [Live] * (4:43)
  19. White Punks on Dope [Live] * (4:12)
avatar van Kondoro0614
Ik kan enig zins wel snappen dat dit album van Crüe slechter is dan zijn voorganger, al vond ik dat niet. Ik vind dit album zelf een tikkeltje beter dan zijn voorganger, puur omdat ik de productie wat geslaagde vond dan het album hiervoor, waar de stem van Neil iets beter te verstaan was en alles wat soepeler klinkt. Toch verbeteren ze niks, en blijft de band een eentonig stelsel hangen waar nummers geen pit kennen en vaak smaakloos klinken, waar de doorspoelneiging erg hoog zit.

Er waren wat nummers waar ik opzich nog wel van wist te genieten in dit album, dan kijk ik toch snel naar 'Hell On High Wheels', 'Punched In The Teeth By Love' en de titel song 'New Tattoo' vond ik nog vermakelijk om te luisteren maar daarna verliest ook wederom dit album zijn pit, passie en interesse waarvan ik toch blij ben dat ik bijna klaar ben met deze marathon.

Voorlopige tussenstand:
01. Mötley Crüe