Augustines - This Is Your Life (2016)

Label: Caroline

1. Are We Alive? (3:43)
  2. When Things Fall Apart (4:32)
  3. The Forgotten Way (3:58)
  4. Running in Place (3:59)
  5. May You Keep Well (4:54)
  6. Landmine (5:01)
  7. Hold Me Loneliness (3:46)
  8. No Need to Explain (4:44)
  9. This Is Your Life (5:30)
  10. Days Roll By (3:35)
avatar van Outlaw104
Augustines gaan wederom voor het grote gebaar, ook de jaren 80 zijn niet ver weg door toedoen van wat synths. En ben ik de enige, die bij de uitbarsting in Landmine aan Imagine Dragons moet denken?

avatar van blur8
De bedoelingen zijn zo groots dat ze bij mij niet meer binnen komen.
Die Synths hadden niet gehoeven. Het maakt dat de goede bedoelingen dood slaan.
Als goed gebrouwen bier in een vuil glas.

ard
Komen nog 2x in Nederland spelen, dan is het voorbij. Jammer. Probeer deze band live te zien, GEWELDIG!!!

avatar van wvv89
Wat heb ik mij vergist in dit album. Na een eerste luisterbeurt dit album weggelegd, kon er niks mee. Nu, zoveel maanden later toch maar weer geprobeerd met koptelefoon en het kwartje is gevallen. Lekker uptempo nummers wat in het verlengde ligt van de eerste twee albums. Wat een zonde dat deze band er mee is gestopt. Ik luister nog steeds met plezier hiernaar.

avatar van Liz1978
Wat ben ik dol op dit album?
Het wordt steeds mooier en mooier, hoe meer ik er naar luister. Uptempo. Krachtig. Hoopvol. Warm. Jammer dat ze gestopt zijn. Ik had ze eens graag live willen horen.

avatar van popstranger
Redelijk bombastisch dit album maar was al fan van hun vorige albums en ook deze luistert lekker weg. Er is iets in de zang en de power vd band dat me wel aanspreekt. Jammer dat dit hun zwanenzang werd...