Tindersticks - Philharmonie de Paris (2016)

Label: Lucky Dog

10. Factory Girls
  11. Sometimes It Hurts
  12. My Oblivion
avatar van chevy93
Ik stuitte toevallig op dit live-album. Eerder hoorde ik al op YouTube de versie van Into the Night. Heerlijk loom. Wel wennen, omdat het nu geen (hoge) vrouwenstem is, maar een (lage) mannenstem.

avatar van E-Clect-Eddy
Jammer, dit album staat niet bij Deezer noch Spotify.

avatar van Maartenn
Maartenn (crew)
De bedoeling was, dat fans deze plaat konden aanschaffen tijdens een concertbezoek. Daarnaast is de plaat volgens mij later ook beschikbaar gekomen via hun eigen webshop. Dus als je 'm nog in huis wilt hebben E-Clect-Eddy, dan is dat mogelijk!

avatar van chevy93
Opvallend, zo weinig berichten en zelfs nog geen één stem. Ondanks dat er op de overige live-albums niet veel gestemd is, geven de scores toch wel aan hoe goed deze band live is. Deze registratie vormt daar geen uitzondering op. Niets minder dan briljant.

chevy93 schreef:
En het volledige concert: TINDERSTICKS * 2015 02 10 * PARIS * PHILHARMONIE DE PARIS * FRANCE - YouTube