Die Apokalyptischen Reiter - Riders on the Storm (2006)

Duitsland
Label: Nuclear Blast

1. Freide Sei mit Dir (2:56)
  2. Riders on the Storm (3:47)
  3. Seemann (2:55)
  4. Der Adler (2:50)
  5. Revolution (4:26)
  6. Wenn Ich Träume (3:08)
  7. Soldaten Dieser Erde (3:28)
  8. In the Land of the White Horses (2:27)
  9. Liebe (4:19)
  10. Schenk Mir Heut Nacht (3:01)
  11. Himmelskind (3:33)
  12. Feuer (3:27)
  13. MMMH (5:00)
  14. Peace May Be with You * (2:59)
avatar van SIC
SIC
een goeie plaat van een groep die ik net ken. dus een 4.5* voor dit album en favo nummer hier op is riders on the storm. Al vind ik Gone hun beste nummer dat ze gemaakt hebben over al hun albums en ze doen me soms ook wat denken aan rammstein ... maarja goed album

avatar van mstb
Ik heb ze juist live gezien en ze waren echt geweldig. echt de moeite om live te zien, show zit goed ineen en de muziek deed mij bij bepaalde liedjes, want ze combineren nogal veel ook wat aan Rammstein denken.

een band met veel humor

avatar van Devoo
Toffe muziek, catchy songs, de opener is tof zeer tof! Verder ook het titelnummer, Schenk Mir Heut Nacht en eigelijk de meeste toffe nummers. Af en toe word de vaart eruit gehaald voor een instrumentale passage. Mooi gedaan, en goede CD! 4*

Dit is een van de beste albums die deze band gemaakt heeft. Een geweldige mix tussen metal en heel veel verschillende muziekstijlen. Nu deed de band dit op de vorige albums ook al, maar hier klinkt het allemaal veel logischer en als een geheel. Een zeer goed album!

avatar van Rogyros
Is de Riders On The Storm op dit album DE Riders on the storm (van the doors)?