Streisand - Encore (2016)

Alternatieve titel: Movie Partners Sing Broadway

Label: Columbia

1. At the Ballet

met Anne Hathaway en Daisy Ridley

2. Loving You

met Patrick Wilson

3. Who Can I Turn To (When Nobody Needs Me)

met Anthony Newley

12. Not a Day Goes By *
  13. Fifty Percent *
  14. Losing My Mind *
avatar van Venceremos
Patrick Wilson? Is dat een combinatie van Patrick Watson en Jonathan Wilson? If so, meteen kopen!

avatar van IntoMusic
Niet verwacht, maar dit is een erg prettig album dat bij het eerste nummer doet denken aan albums als Funny Girl en Funny Lady.
Natuurlijk gaan de jaartjes in Barbra's stem klinken: wat hesere stem en de lange uithalen zijn vervangen door korte krachtige klanken. Toch weet ze mij met dit album best weer te raken in tegenstelling tot haar vorige platen. Ik vind het dan ook niet "weer zo'n Broadway"-album, want de samenwerking met de gastartiesten werken over het algemeen erg goed.