David Toop - Entities Inertias Faint Beings (2016)

Electronic
Label: Room40

1. Dry Keys Echo in the Dark and Humid Early Hours (2:40)
  2. For a Language to Come (6:24)
  3. Pieces of Wood and Iron, Phials of Odours (1:48)
  4. Sea Slug (1:40)
  5. Unspeakable Within It (2:20)
  6. Compelled to Approach (2:32)
  7. Ancestral Being, Sightless by Their Own Dust (7:48)
  8. Setting Stones (4:12)
  9. Human Skin and the Stone Steps (2:34)
  10. Things Just Went Sour Gradually All at Once (1:11)
  11. Invertebrate Drawings (3:33)
avatar van Cellulord
Ligt het aan mij of de muziek? Krijg steeds beelden van donkere japanse bamboebossen, samuraizwaarden die kletteren en allerlei rare electro-insekten die je met hun groote ogen aanstaren van ergens tussen die bomboes. Dit alles in HD zwart & grijs.
Bizar, maar leuk.

avatar van kobe bryant fan
Cellulord schreef:
Bizar, maar leuk.

Nee hoor, op de meer muzikalere momenten kan ik mij hier zeker in vinden.

avatar van Ataloona
Moest bij verschillende geluidseffecten denken aan de intermezzo's en freakcollages van Flying Lizards en goh, wat blijkt? Daar was David Toop een kernlid van. Men leert nog eens wat via het internet. Voornamelijk bevestiging Intrigerende plaat in ieder geval. Toop lijkt me hier stukken meer geleerd in hetgeen hij doet dan ten tijde van Flying Lizards. Dat was leuk. Dit is zwaar boeiend.