The Cadillac Three - Bury Me in My Boots (2016)

1 stem

Country
Label: Big Machine

1. Bury Me in My Boots (3:52)
  2. Slide (2:35)
  3. Drunk Like You (3:30)
  4. Graffiti (3:14)
  5. Buzzin' (3:55)
  6. Party Like You (3:07)
  7. Ship Faced (3:15)
  8. Soundtrack to a Six Pack (3:35)
  9. White Lightning (2:58)
  10. The South (4:36)

met Florida Georgia Line, Dierks Bentley en Mike Eli

11. This Accent (3:54)
  12. Peace Love & Dixie (2:41)
  13. Hot Damn (3:04)
  14. Runnin' Red Lights (3:04)
avatar van frolunda
Gezellige country met een flinke dosis southern rock met teksten die dezelfde kant op gaan.Ik ken de band verder niet maar in de Verenigde staten schijnen ze aardig aan de weg te timmeren.
Niet onbegrijpelijk want the Cadillac three zet gewoon een fijne sound neer die ook nog (niet onbelangrijk in dit genre) meer dan genoeg afwisseling biedt.
Daarnaast beschikt zanger Jaren Johnston over een prima stem,en hij kent de klappen van de zweep want hij is ook al jaren actief al één van de meest productieve songwriters (ook voor anderen waaronder Keith Urban) in het genre.
De wat lome (in de goede zin van het woord) nummers als The South ,Slide en Ship Faced bevallen me het best maar eigenlijk zijn er op Bury Me in My Boots geen zwakke plekken te ontdekken.
Goed tot zeer goed............en Maandag 6 November in de Melkweg te Amsterdam