Jae Millz - Back 2 tha Future, Volume One (2005)

Label: Wanna Blow

met Fat Joe

22. Take a Better Look
  23. Tha Statue

met Mysonne

De Beste Mixtape die ik tot nu toe heb gehoord, die tracks zijn lekker, Who, Serial Killer, So What You Sayin, lekkere flow, stem. Politics As Usual

Niemand die hem kent :S, het gaat niet alleen om klassiekers te zoeken, maar gewoon om het te luisteren. Achjah.

avatar van Josje
ik ken hem wel hy had ook een soundtrack op de cd van take the lead.. i like that... superr wrede beat..!
maar dit album ken ik niet ik ga het binnekort opzoeken en luisteren!

avatar van Zjapp
Deze kerel wordt samen met Loaded Lux gezien als de nieuwe Harlemz Finest. Moet ik zeker eens checken!

avatar van TeunusG
Het is geen mixtape C Changes! Ik begrijp dat je dat zegt omdat hij veel beats heeft gestolen. Maar dit is een normale album productie! het andere album dat hier op music meter staat is wel een mixtape! Maar even over jae millz. Hij heeft een geweldige flow. Hij kiest altijd wel net de beats die goed aansluite aan zijn flow.

Ik kende hem al 3 jaar of zo. Vanaf de tijd dat hij New York doorliep om te battlen tot hij erbij neerviel. Hij heeft zo uiteindelijk een zeer goede naam gekregen in de straten van New York! Daarna kreeg hij een contract aangeboden door Street Sweepers - Wanna Blow en het resultaat van die loopbaan van een jaar of 6, 7 is dit. Een soort freestyle flow die hem uniek maakt! Hij word de nieuwe koning van Harlem genoemd!

Hij krijgt trouwens een 4,5* van mij.

Artifact
Toch wel samen met Papoose, Cassidy, Ruste Juxx, Sean Price en Saigon dé ''modern age'' rappers die conventies en formule's evolueerden. Een keer geen 13 in een dozijn of been there, done that mc's die het van de beats moeten hebben. Raar dat deze artiesten het niet zo goed doen hier op musicmeter. De rijmvaardigheden en freestyles zijn niets meer dan pure skills.

downloadbericht verwijderd.