Jessica Simpson - A Public Affair (2006)

Label: Columbia

1. A Public Affair (3:21)
  2. You Spin Me Round (Like a Record) (3:49)
  3. B.O.Y. (3:22)
  4. If You Were Mine (3:17)
  5. Walkin' 'Round in a Circle (4:40)
  6. The Lover in Me (3:41)
  7. Swing with Me (3:25)
  8. Push Your Tush (4:48)
  9. Back to You (4:11)
  10. Between You & I (4:58)
  11. I Don't Want to Care (3:57)
  12. Fired Up (3:58)
  13. Let Him Fly (3:11)
avatar van jowietje
Heb het album net beluisterd en ben er niet helemaal weg van. Swing with me is super lekker. Maar de andere nummers zijn niet veel aan. A public affair klonk lekker maar begon al snel te vervelen. De andere nummers die opzich niet verkeerd klinken zijn Push your tush en Fired up.

2* voor dit nogal saaie album.

En de cover klopt trouwens niet.

avatar van Nicolage Rico
jowietje schreef:

En de cover klopt trouwens niet.

Maar de cover ziet er wel goed uit.

Ik ben hem nu aan het beluisteren, de eerste 4 waren leuk maar Walkin' Round In A Circle is nogal saai.

avatar van dislexie
ik wou albijna iets heel flauws zeggen. net niet gedaan, weer wat goeds gedaan vandaag

avatar van Justinx
flauww!

avatar van Rickéh
Ik zag op iTunes dat er 2 versies op staan, eentje met deze cover en eentje met nog een cover maar wel een andere tracklist

jowietje schreef:
Swing with me is super lekker.

WAS super lekker, voor het album is die bewerkt en is nu niet meer swingend. De oude gelekte versie klinkt veel beter dan de album versie... Jammer.

avatar van Justinx
De cover klopt wel degelijk, maar dat nu even terzijde. Over deze cd heb ik niet zo veel te zeggen. Ik vind dit persoonlijk een beetje bubblegum-pop, maar dat is op zijn tijd ook wel eens leuk (zie solo-album Gwen Stefani ). Zou dit album zelf nooit kopen. Stiekem vind ik Ashlee wat lekkerder rocken

avatar van jowietje
De cover klopt inderdaad, foutje van mij

Ga dit album kopen
De eerste 3 liedjes zijn echt super!!!
Fired Up is H.O.T. en Walkin' Round in a Circle is een lekker rustig nummer!!
En ik vind het een leuke/goede keus van haar om een beetje een andere stijl te doen.

Fired Up is wel een lekker nummer van meneer Scott Storch. De beat is gewoon te lekker Jammer dat ze er de hele tijd doorheen zit te hijgen.

1,5
wanneer komt deze cd in NL uit?..

Iemand enig idee waarom op youtube staat dat I Belong To Me haar 2e single is, terwijl hij hier niet eens op het album staat?

Typisch geval van geluid wat zachter, beeld wat harder..

little_lOve schreef:

I belong to me is een bonus nummer van het album.

Haar beste album zo ver. Mooie nummers

goed album, 3*
persoonlijk vond ik eerdere albums beter.

favoriet: the lover in me, swing with me, push your tush(moet je wel wat vaker luisteren)

avatar van ewoutje17
heb et album net gekocht, en moet zeggen hij is veel beter dan haar vorige in this skin
vele toffe liedjes om op te dansen of te relaxen
daarom 4.0

favorite nr's:
- the lover in me
-swing with me
- fired up

Dit is een echt leuk popalbum. Afwisselend uptempo-songs met iets rustigere nrs. Hoogtepunten: A public affair, If you were mine, Swing with me, I belong to me. 4/5.

avatar van StefanK
Beste album wat Jes tot nu toe opnam. Pop zoals het misschien ook wel hoort te zijn... Niet alle song springen eruit maar over het algemeen is dit album goed weg te luisteren... Hier en daar klinkt ze als Madonna in d'r beginjaren... leuk probeerseltje!