AOA - Heart Attack (2015)

1 stem

4. One Thing (3:21)
  5. Really Really (3:55)
  6. Chocolate (3:08)
avatar van Poeha
De titeltrack en tevens single van dit 3e mini-album van m'n favoriete Zuid-Koreaanse meidenband is weer zo'n typische kneiter zoals ik van de (producers van) de band gewend ben. Zal dit nooit beu worden.

Luv Me leunt net iets teveel op de titeltrack, daardoor zeker niet slecht, maar teveel van hetzelfde.

Vervolgens zijn Come To Me en One Thing twee behoorlijke albumtracks, waarna het album afsluit met twee R&B-achtige songs, waarbij vooral Really Really als ballad er bovenuit springt, maar ook afsluiter Chocolate bevalt me nog steeds goed.