Tindersticks - Nénette et Boni (1996)

Score
Label: This Way Up

1. Ma Soeur (2:48)
  2. La Passerelle (4:18)
  3. Les Gâteaux (1:00)
  4. Camions (2:51)
  5. Nénette Est Là (1:32)
  6. Petites Chiennes (2:00)
  7. Nosfératu (1:11)
  8. Petites Gouttes D'eau (5:25)
  9. Les Cannes À Pêche (2:49)
  10. La Mort de Félix (1:32)
  11. Nénette S'en Va (2:19)
  12. Les Bébés (1:31)
  13. Les Fleurs (1:06)
  14. Rumba [BBC in Session Mark Radcliffe 28 / 10 / 96] (4:47)
avatar van citizen
Blijkbaar moeilijk te vinden, deze Tinderstick. Of het vermelden niet waard? De soundtrack van de gelijknamige franse film, die ik 1 of 2 keer gezien heb. Het verhaal houdt niet over en als ik eerlijk ben komt deze CD ook maar zeer zelden de kast uit. En dat komt weer omdat de band wel mooiere dingen gedaan heeft - als ik iets van het opzet dan is dat bijvoorbeeld de eerste twee titelloze albums of de vorig jaar uitgebrachte BBC-sessies. Hetzelfde geldt voor Trouble Every Day. Hierbij de belofte: ik ga deze(n) beluisteren teneinde een recensie die iets meer te vertellen heeft toe te voegen.