Nessi Gomes - Diamonds & Demons (2016)

4,07

Folk
Uitgebracht in eigen beheer

1. Into the Earth (5:32)
  2. These Walls (3:36)
  3. Diamonds & Demons (6:29)
    met Sam Lee
  4. Falling Birds (5:33)
  5. Long Way Home (8:37)
  6. All Related (6:09)
  7. Don’t Jump In (3:42)
  8. Hold My Hand (7:20)
  9. What Have We Done? (3:43)
  10. You Guided Me (5:05)
39 BERICHTEN 4 MENINGEN
avatar van SébastienY
geplaatst: 28 december 2016, 16:55 uur [permalink]
Nessi Gomes heeft op haar Facebookpagina Musicmeter trouwens vermeld omdat ze zo hoog staat in de rotatielijst.

avatar van E-Clect-Eddy
geplaatst: 28 december 2016, 17:47 uur [permalink]
SébastienY schreef:

Komt steeds vaker voor dat als je een album intypt bij Google er op de eerste pagina wel een link naar MuMe staat, zal Jordy vast niet erg vinden. Kan natuurlijk ook zijn dat die lui van Ggle me in de gaten houden 😄 Nessi facebook weten we ook meteen wie My Voice is en dat die 5* geeft 😛

geplaatst: 28 december 2016, 22:41 uur [permalink]
E-Clect-Eddy schreef:
weten we ook meteen wie My Voice is en dat die 5* geeft 😛

Ja, dat was gelijk al duidelijk. Maar dat zie ik vaker hoor. Zodra artiesten het doorhebben schrijven ze zich in, stemmen op hun nieuwe album en dat was het dan. Ach, moet kunnen. Ik vind dat toch anders dan mensen die 1 nummer luisteren en dan er dan 0,5* op plempen, of mensen die er nog geen noot van gehoord hebben maar zo fan zijn dat ze alvast 5* geven 😉

avatar van Erwin72
geplaatst: 29 december 2016, 17:11 uur [permalink]
Ik raak niet uitgeluisterd met dit album. Pure schoonheid. Man, man, wat een debuut! 56 minuten luisterplezier. 🙂

avatar van Lura
geplaatst: 4 januari, 08:14 uur [permalink]
Binnen een week is het album ook op vinyl via hun website te koop. Ook in april te koop tijdens de optredens.

geplaatst: 7 januari, 17:25 uur [permalink]
Lura schreef:

Waar zijn die optredens Lura? Ik kan er geen vinden via de gebruikelijke (internet) weg.

geplaatst: 7 januari, 17:27 uur [permalink]
Eerste luister beurt en die smaakt naar meer......56 minuten afwachten en op repeat.... 😛

geplaatst: 7 januari, 17:33 uur [permalink]
Zwaagje schreef:

ik had geloof ik beter moeten lezen op deze pagina; excuus. 😴

geplaatst: 7 januari, 19:41 uur [permalink]
Dat ik dit niet veel eerder heb intdekt; hemels.....ik kan niet anders zeggen. Dit is geen groeibriljantje, maar slaat in als een bom. Enige vraag is wat het op de lange termijn doet, maar daar ben ik niet bang voor.