Travis Scott - Birds in the Trap Sing McKnight (2016)

Label: Grand Hustle

1. the ends (3:21)

met André 3000

2. way back (4:32)

met Kid Cudi en Swizz Beatz

3. coordinate (3:46)

met Blac Youngsta

4. through the late night (4:46)

met Kid Cudi

5. beibs in the trap (3:33)

met Nav

9. goosebumps (4:03)

met Kendrick Lamar

10. first take (5:13)

met Bryson Tiller

11. Young Thug - pick up the phone (4:12)

met Quavo

12. lose (3:20)

met Cassie

13. guidance (3:27)
  14. wonderful (3:36)

met The Weeknd

avatar van Delars
Damn wat een heerlijke producties.

avatar van Holla
through the late night is 1 van de beste tracks van het jaar voor mij

FelipeGutiérrez
Aan degene die dit heeft toegevoegd: graag het dollarteken in Travis' naam weghalen en veranderen in een normale s, dit heeft hij al een tijdje niet meer.

avatar van hond racisme
Leuke verrassing! Tracks met Kid Cudi (+ Guidance en Outside) zijn veruit de beste. Ook Goosebumps, Coordinate en die interlude met Cassie klinken zoetjes, maar niet volledig uitgedund. De rest vrij meh en soms beetje lui van Travis zijn kant - zelfs met autotune hoor ik lelijke toonaarden en de lyrics zijn niet zo catchy als sommige verses of punchlines op Rodeo. Features maken het album dan ook veel beter hier.

avatar van soer1988
Meevaller!! Staan een aantal zeer goeie tracks op!

avatar van laserdief
onverwachts heerlijk. Voelt ook meer als een geheel aan dan als zijn voorganger. De producties zijn erg netjes en de gastbijdrage (o.a. van kendrick) zijn erg goed naar mijn mening. Trough the late night is idd echt keihard, waar travis heeft kunnen samenwerken met zijn idol kid cudi (ook grappig hoe travis zijn verse begint met de lyrics van Day N Nite)

avatar van Kos
Kos
Voor een trap album valt het inderdaad wel mee. Maar het blijft de meest treurige hiphopstijl ever.

Kos schreef:

Nee, Eminem's nieuwste album is toch echt vele malen triester.

bennerd
putinswurp schreef:

Nee, Eminem's nieuwste album is toch echt vele malen triester.

Ik houd ook meer van trap dan van de veroverdetopheenhiphop.

bennerd schreef:

Ik houd ook meer van trap dan van de veroverdetopheenhiphop.

Ik snap dat t niet iedereen zn ding is maar het blijft me verbazen hoeveel mensen hiphop met trap invloeden niet eens tot het genre willen rekenen soms. Geen disrespect naar de OG's maar ik vind toch echt dat hiphop als genre veel vooruitgang heeft geboekt op alle vlakken. Producties van bv een Mexikodro of Icytwat klinken hemels imo en luister ik liever naar dan de vaak kale beats uit de 80's/90's.

avatar van Willemsb
Kos schreef:
Twee jaar geleden zou ik precies hetzelfde zeggen. In het geval van Travi$ kom ik daar graag op terug: dit is echt een fantastisch album. Wat een producties. Lekker hoor. Ik kijk reikhalzend uit naar de man zijn optreden op Woo-Hah, komende zomer.

avatar van Johnny Marr
Damn, dat nummer met Cudi is hard. Goosebumps blijft een classic, en Pick Up the Phone is een keiharde banger van jewelste.

avatar van djwutru072
Beibs in the trap.